Skip to content

Queen of the night shorts van River Island

december 25, 2010

Ik zag deze shorts al een tijdje geleden staan op de webshop van River Island, en telkens wanneer ik hem weer zag wist ‘ie opnieuw mijn aandacht op te eisen. Het doet me denken aan een mooie vlinder, ’s nachts ofzo, heel feestelijk en heel ‘eigen’. Vandaar dat ik het wel een mooi item vond voor een dag als deze, get ready to party!

De eerste outfit vind ik persoonlijk ontzettend leuk, maar hij is wel een beetje gewaagd. De gelegenheid waar je hem draagt is daarom wel belangrijk, met echt ‘uitgaan’ in de stad kan het misschien een beetje trashy worden, op een girls night in juist overdressed. Maar wanneer je dan die juiste gelegenheid gevonden hebt, zul je ook de show stelen! Ik ben dol op de see through blouses, met een mooie simpele maar chique bh eronder. Mocht je dit toch iets too much vinden, dan kun je er natuurlijk ook gewoon een zwart topje onder dragen! De schoenen vind ik trouwens ook geweldig, net als de ring, haha. Ik bedenk me trouwens net dat je het met een simpele, ‘strakgelijnde’ clutch helemaal afmaakt. Ik zal even voor jullie kijken of ik er één kan vinden!

Shorts, River Island, €35.30
See through blouse, Cheap Monday, €57.69
Bh, Maidenform via wehkamp.nl, €38.95
Panty, H&M, €7.95
Schoenen, Topshop, €29.43
Ring, Kitson via Asos, €19.23


Deze clutch komt het meest in de buurt van wat ik in gedachten had. Hij is van Forever21 en kost €11.28

De tweede outfit is iets meer casual, dit kun je trouwens nog vergroten door in plaats van het goudkleurige topje een nudekleurig shirtje te dragen van een comfortabele stof, bijvoorbeeld tricot. De shorts draag je over het topje heen, met het vest er dan juist weer over en de tailleriem nonchalant een paar keer rond je taille gegespt. De schoenen en de clutch maken het geheel weer wat chiquer. Je zou ook zwarte, blauwe of misschien zelfs goudkleurige ballerina’s kunnen dragen voor, again, een meer casual look.

Shorts, River Island, €35.30
Cardigan, Topshop, €38.83
Riem, Pieces, €11.54
Clutch, Accesorize, €39.00
Panty, H&M, €7.95
Goudkleurige top, Asos, €33.33

2 reacties leave one →
  1. december 26, 2010 13:28

    Dat shortje is idd supermooi! Hou van pailletjes en de combi’s vind ik ook tof! De eerste krijgt mijn voorkeur😀 xoxo!

  2. december 27, 2010 12:25

    Dankjewel! Ja, de eerste outfit heeft ook mijn voorkeur, al ben ik weg van de schoenen van de tweede! =)

Geef een reactie

