Skip to content

H&M sale bestelling

december 27, 2010

Toen ik vandaag op zoek was naar kleding voor de oud & nieuw outfits die ik gedurende deze week op de site plaats, kreeg ik plotseling de melding dat de webshop wegens technisch onderhoud tot 13:40 niet te bezoeken was. Toen ik om 13:46 weer een bezoekje bracht, kwam ik erachter dat ze de gehéle collectie zojuist naar de SALE (ja, dat soort heilige woorden behoren met hoofdletters te worden geschreven) hadden verplaatst! Om plaats te maken voor de spring collectie! (Die is overigens ontzettend leuk, later deze week zal ik een bericht posten met mijn favorieten).

Ik heb direct een bestelling geplaatst, en ik kan niet wachten tot het binnen komt! Kijk maar mee. Oja, om het gerelateerd te houden aan combineren, zal ik er direct bij vertellen hoe ik het voor me zie wanneer ik het draag!

Een leather look legging, kostte nog maar €4.95! Ik wil hem combineren met de trui hieronder, met een paar mooie, hoge hakken.

Met deze trui dus. Al heel vaak heb ik hem in de winkel liefkozend geaaid (want 30% angora!), maar €49.95 vond ik telkens echt te duur. Nu lag ‘ie in de onlineshop voor slechts €24.95, mijn moeder heeft me direct overgehaald om hem toch te nemen!

Deze legging was ook nog maar €4.95 én nog in mijn maat! Ik vind hem heel erg leuk, met zo’n stonewash. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik hier nog niet direct een beeld voor een outfit bij in mijn hoofd heb, maar het is gewoon een geweldige legging. Met een zwart rokje/jurkje kan ‘ie natuurlijk altijd, maar ik ga nog nadenken over iets anders.

Deze jumpsuit vond ik, direct toen de nieuwe campagnefoto’s beschikbaar kwamen, al zóóóó mooi! Maar ik had geen zin om er 30/40 euro aan uit te geven. Niet dat dat nu zo ontzettend duur is, maar ik zit eigenlijk altijd op een soort shopdieet😉. Toen ik dus de sale ontdekte was dit het allereerste waar ik naar op zoek ging, én ja! Hij lag er voor €19.95! Ik hoop dat ik de goede maat gekozen heb, want de laatste tijd heb ik de ene keer maat 38 en dan weer maat 36, dus we zullen zien.. Ik ga kijken of deze leuk staat met mijn grijze panty van de Primark.

Helaas zit er ook nog een minder leuke kant aan de bestelling; ik had een super leuke, zwarte see through blouse in mijn shoppingbag gedaan. Ik vond hem al een tijdje leuk, maar ik had telkens geen zin om nog 5 euro verzendkosten te betalen en in de winkel zag ik hem nooit. En nu stond hij daar, in de online shop, voor maar 3 euro! En ook nog in mijn maat! Ik heb hem direct in mijn shopping bag gedaan, ben toen verder gaan winkelen, en toen ik af wilde rekenen, was hij ineens uit mijn shoppingbag! Terwijl ik 100% zeker weet dat ik dat niet zelf gedaan heb. In de shop stond hij niet meer in het zwart, alleen nog in een groene kleur die ik niet wilde =( Ik heb maar even  een klacht gestuurd naar de klantenservice, zo’n teleurstelling!

One Comment leave one →
  1. Myrthe permalink
    januari 1, 2011 09:02

    Leuke bestelling! Ik ben erg benieuwd naar de aan-foto’s ervan!

Geef een reactie

