Skip to content

De juweeltjes van de Spring Collectie van H&M

december 28, 2010

Vanaf gisteren staat de nieuwe spring collectie van H&M online, en weer geeft H&M ons een reden om blij te zijn met dit leven. Al duurt het nog even voordat we alles kunnen dragen, dromen dat we op een warm strand zijn in onze nieuwe H&M outfitjes kan altijd. En hé! Wie weet win je de oudejaarsloterij! In dat geval; zou je de onderstaande dingen aan me cadeau willen doen?😉

1. Een deel van de collectie doet me echt denken aan wat D&G een aantal seizoenen geleden de catwalk op stuurde; heel country-achtig. Ik hou er wel van! Dit jasje van suède bijvoorbeeld, adorable. Blazer, €39.95
2. Vorig jaar heb ik een ring gekocht bij de H&M met een supergrote turquoise steen, en ik ben er nog steeds weg van. Ook deze ring wist mijn aandacht te vangen, past perfect bij een outfit met veel wit en nude-tinten. €4.95
3. Een mooie chino is niet lelijk. Draag deze met een dun bruin riempje en rol ‘m een paar keer lekker om. Een paar stoffig bruine jazzschoentjes eronder of juist mooie, donkerbruine gladiatorsandalen + hak and you’re ready to go! €19.95
4. Dit jurkje vind ik ook geweldig! De print, de kleuren.. ookal is het model simpel, I love it. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, die is namelijk maar €12.955. Om in de country sferen te blijven een paar lekkere boots met fringes. Persoonlijk vind ik ze super leuk, maar ik kan me voorstellen dat mensen er niet van houden. Deze zijn, net als het jasje van de vorige collage, van nep suède. Ze kosten €49.95
6. Jurkje met een geweldige print. Super voor een zomers cocktailavondje met vriendinnen á la Sex and the City. €19.95
7. Een geweldige harembroek, ik vind de print echt heel erg leuk. In het introfilmpje op de site van de H&M draagt het model deze broek, en ik was direct verkocht. €14.95
8. Weer een vrolijke print, dit keer op een enorm leuke bikini. Ik zie mezelf al liggen op een luchtbed in het water, ijskoud drankje in m’n hand, zonnebril op mijn hoofd en een boek voor m’n neus. Het broekje kost €9.95 en het topje €12.95

9. Na de bikini een amaaazing badpak! Badpakken vind ik echt heel mooi, maar eigenlijk koop ik ze nooit. Maar voor deze ga ik misschien toch wel een uitzondering maken. Hij doet me een beetje denken aan die Spaande flamenco-danseressen. €19.95
10. Nog een leuke ring die perfect bij al je zomerse outfitjes past. €4.95
11. Nog een geweldig jurkje, perfect voor valentijnsdag. De hartjes en ruches; zo cute! Hij kost €19.95
12. En dan nog een paar hele mooie enkellaarsjes. Ik vind het altijd zo jammer dat je de binnenkant van veel schoenen en kledingstukken niet kan zien wanneer je ze draagt; vaak zijn die zo leuk! €39.9513. Dit is denk ik mijn favoriete collage, want ik ben weg van de bruin en crème tinten. Dit grof gebreide vest is perfect voor de dagen dat het nog niet heel lekker warm is, of om ’s avonds over je jurkje aan te trekken. €29.95
14. Weer zo’n rokje dat zo bij D&G vandaan lijkt te komen! Ik vind hem zóó leuk! Verrassend misschien dat deze kleur vaak erg leuk staat met fuchsia kleuren. €29.95
15. Ik had eerder een gruwelijke hekel aan laarzen met een open neus. Maar deze van de H&M hebben mijn mening bijgesteld. Ik vind ze namelijk ontzettend leuk! Als je rondkijkt in de H&M shop zie je ook de leukste combinaties voorbij komen met deze laarzen overigens! €49.95
16. Een hele mooie trench voor degenen die zich geen Burberry kunnen veroorloven. Ik vind de subtiele ruches ontzettend leuk. €49.95
17. Als laatste een mooie aviator, die kan niemand missen natuurlijk. €5.95

Deze was in een verloren hoekje op mijn computer terecht gekomen, waardoor hij helaas geen plekje in een collage gekregen heeft. Maar desalniettemin is het wel een favoriet van me. De strikjes rond de hals zijn zo leuk! Voor €9.95 hoef je het niet te laten.

Deze trui wilde ik eerst apart doen, maar eigenlijk vind ik de bovenstaande combinatie zo leuk dat ik hem maar gewoon helemaal plaats.

One Comment leave one →
  1. december 29, 2010 09:46

    Echt een super leuke collectie!

Geef een reactie

