Skip to content

Oud & Nieuw #4: Curves are gorgeous!

december 30, 2010

Tot nu toe heb ik nog geen aandacht besteed aan de curvy ladies onder ons, terwijl zij er natuurlijk ook fabulous uit willen zien met oud & nieuw! De outfit die ik bij ellkaar gesprokkeld heb vind ik persoonlijk echt heel erg mooi, ik zou hem zo zelf willen dragen.

De jurk van Great Looks (ik zag nog veel meer leuke kledingstukken van dat merk, als ik jou was zou ik er zeker eens tussen kijken!) vind ik heel mooi qua kleuren, stof maar vooral ook model. Persoonlijk heb ik geen verstand van corrigerend ondergoed/panty’s vandaar dat ik er ook niets bijgezet heb, maar natuurlijk is het mooier om deze jurk met een zwarte panty te dragen in de winter. Het leuke aan de jurk is dat hij zowel in de winter als in de zomer kan! In de zomer zou ik hem persoonlijk combineren met wit, maar nu het lekker winter is gaan we voor zwart. Eerst had ik een kort jasje gevonden van Miss Etam, maar toen kwam ik deze tegen op Asos, en ik vind hem echt prachtig! Hij is wel iets duurder, maar past dan ook echt óveral bij, een perfecte basic. De schoenen maakten me –zoals gewoonlijk – ook ecrg blij. Ik ben dol op mosterdkleuren deze winter. Ze zijn wat gedurfder, maar het haalt de jurk meer op en zorgt ervoor dat het geheel er beter gecombineerd uitziet omdat de kleuren ergens in terug komen. Wanneer je ze echt té vindt kun je altijd gaan voor een zwart paar pumps, wel zou ik er dan voor kiezen om het geel ergens anders in terug te laten komen, bijvoorbeeld sieraden.

Nu heb ik gekozen voor meer omberkleurige sieraden van Topshop, vooral van de ring ben ik weg! Op het moment zijn deze dubbele ringen trouwens hot and happening.

Jurk, Great Looks via Wehkamp, €19.00
Jasje, Asos Curve, €96.15
Schoenen, Asos, €76.92
Dubbele ring, Topshop, €10.00
Ketting, Topshop, €17.52

2 reacties leave one →
  1. december 30, 2010 17:57

    Heel leuk, zo’n stukj voor de wat vollere dames, retegave suede heels btw! Ik had de zwarte gekocht maar ze lopen echt verschrikkelijk, heb ze teruggestuurd haha!

    -x-
    http://www.thefashionwritress.com

    • december 30, 2010 19:15

      Haha ja hot zijn ze he. Jammer dat ze zo vreselijk schijnen te lopen, dan maar alleen voor in de kast, haha!

Geef een reactie

