Skip to content

Trees by night pants River Island

januari 2, 2011

Ik twijfel er niet over dat de meningen over deze broek van River Island verdeeld zullen zijn. Voor degenen die hem wél helemaal geweldig vinden heb ik twee mogelijke outfits samengesteld.

Bij de eerste outfit heb iets gedaan wat normaal een beetje ondenkbaar is qua combineren, althans voor velen; zwart combineren met bruin. Normaal gesproken houd ik daar ook helemaal niet van, maar in enkele gevallen, met de juiste tinten bruin kan het mooi zijn. Ik was eigenlijk op zoek naar suède, zwarte pumps met een gewone hak in plaats van de sleehakken die nu in het collage staan. Echter de enigen die ik mooi vond bij de outfit (ronde neus, geen open toe), waren heel duur.

Broek, River Island, €40.83
Hemdje, H&M, €4.95
Vest, H&M, €29.95
Sleehakken, Asos, €51.28
Ring, H&M, €4.95

De tweede outfit is wat netter door de colbertjes. Ik vind beide kleuren leuk, zwart staat erg mooi, maar daar wordt het geheel wel wat donkerder van. De cage shoes vind ik érg leuk, ookal zijn ze een beetje nakomertjes van de fake Yves Saint Laurent Cage Shoes van afgelopen zomer. Het rode tasje voegt wat kleur toe en ookal klinkt het raar, het maakt het geheel samenhangender ookal komt de kleur rood zelf nergens specifiek in terug.

Broek, River Island, €40.83
Schoenen, Head over heels via Asos, €70.51
Blazer, H&M, €39.95
Tasje, Mango, €12.95
Hemdje, H&M, €4.95

No comments yet

Geef een reactie

