Skip to content

They know best! / Zara webshop

januari 4, 2011

In deze nieuwe categorie zal ik regelmatig een outfit posten die ik heb gespot in bijvoorbeeld een webshop of bij een celeb. Outfits die de eer hebben om in deze rubriek te verschijnen zijn allemaal inspirerend op hun eigen manier!Toen ik deze outfit in de webshop van Zara zag kreeg ik echt een nostalgisch gevoel. Niet dat de outfit nou zo mooi is, maar hij ziet er zo heerlijk comfy en ‘kerstachtig’ uit. Ik krijg direct zin om een dikke maillot eronder aan te trekken, samen met een paar Uggs en om dan lekker voor de haard te gaan liggen met een boek en warme choco. Heerlijk.

3 reacties leave one →
  1. januari 4, 2011 19:08

    Vind de short leuk maar zou hem wel in een andere kleur kiezen!ūüėČ

  2. januari 5, 2011 12:08

    Persoonlijk vind ik deze outfit echt heel sexy!

Geef een reactie

