Skip to content

The most desirable shoes of the moment

januari 5, 2011

Sorry dat de update zo laat is vandaag, dames! Ik had een heel stressvolle dag en tot 6 uur college’s. Maar daarna heb ik snel een pizzaatje in de over gegooid en ben ik op zoek gegaan naar de meest geweldige schoenen die op dit moment te koop zijn.

Het valt me op dat ik vooral tan/bruinkleurige schoenen heb uitgekozen, wat op zich niet zo’n verrassing is, aangezien ik gek ben op die klassieke tinten, en omdat ze natuurlijk helemaal hot and happening zijn deze winter. Verder zitten er aardig wat perzikkleurige beauties tussen, ik denk dat deze een poging gaan wagen deze lente, waar het een geweldige kleur voor is! Ook zijn er aardig wat sleehakken te vinden in mijn selectie, op de een of andere manier ben ik sinds een tijdje weer obsessed by wedges. Dat is begonnen met de bordeaux rode schoenen van de Zara (onderste collage), die ik sinds een weekje aan mijn collectie toegevoegd heb! De groenkleurige wedges vind ik ook echt geweldig!

De blauwe jazzschoentjes, ook uit het laatste collage, is eigenlijk wel een grappig verhaal. Vorige week kwamen mijn ouders en broertje namelijk op bezoek in Groningen en gingen we shoppen. Mijn broertje moest nieuwe schoenen, waar ik echt the most amazing shoes ever zag! Deze schoenen dus eigenlijk, maar dan voor mannen. Ze waren van McGregor en ik had serieus gewoon de neiging om ze te kopen en ergens op mijn kamer neer te zetten, haha! En nu kwam ik deze tegen, ze zijn ietsje donkerder maar lijken er heel erg op!

Willen jullie nog graag dat ik met een bepaalde schoen een outfit samenstel, laat het me dan even weten bij de comments! Fijne avond =)

Asos
Enkellaarsjes, €57.69
Perzikkleurige heels, €108.97
Boots, €224.35
Glitter platforms, €57.69
Wedges , €51.28
Knalgele killerheels, €76.92
Camelkleurige heels, €108.97

Topshop
Perzikkleurige heeled sandals, €92.15
Tankleurige lakheels, €81.61
Bruine jazzschoentjes, €68.45
Grijze laarzen, €107.92
Korte laarsjes met bont, €125.03 (ook in prachtige tan –kleur)
Laarzen met gespen, €111.88

Zara
Groene enkellaarsjes met sleehak, €49.95
Roze wedges, €29.95
Blauwe jazzschoentjes, €25.95
Heels met bont, 89.95

River Island
Bruin/khaki laarsjes, €111.89
Blauw/gouden heels, €92.14
Tankleurige laarsjes met gespen, €125.10
Lichtblauwe hakken met strikjes, €85.57

No comments yet

Geef een reactie

