Skip to content

Cosy Clouds

januari 7, 2011

Good morning honeys!

Misschien is het jullie al opgevallen; er is een nieuw label in het menu; ‘Cosy Clouds’. Curious? Dat is mijn andere weblog (die ik minder regelmatig update haha). Maar ik ben zo’n lijstjesmaakmens. Ja inderdaad; ik maak gewoon altijd lijstjes; dingen die ik nog moet doen, die ik wil kopen, mijn favorieten, etc. Aangezien ik de lijstjes van anderen altijd heel leuk en inspirerend vind om te lezen, leek het me leuk om af en toe bepaalde lijstjes met jullie te delen! Ook zal ik er af en toe een ander artikel opzetten, wat me leuk lijkt om te delen maar niet op deze blog past qua onderwerp.

Hope you enjoy! Love & kisses

No comments yet

Geef een reactie

