Skip to content

Daily Disney Dose; Cinderella

januari 9, 2011

Heb jij dat nooit? Wanneer je door een grote, mooi verlichte winkel loopt, omringd door de prachtigste jurken, schoenen, cosmetica en parfums, dat je het idee hebt dat je in een sprookje leeft? Of wanneer je je optut voor een gala of juist een avondje uit, dat je je een prinses voelt? Dat effect hebben kleding en make-up nu eenmaal op ons, modeminnende meisjes. En waarom zullen we daar niet een keer aan toegeven? That’s what I just did. Nu moet ik toegeven dat ik schuldig ben; ik zat stiekem de website van schoenenkoning Christian Louboutin te bewonderen toen ik ‘glazen muiltjes’ tegenkwam. Ik heb me dus door Assepoester laten inspireren bij het maken van de onderstaande outfit. Oja.. om de dromerige sfeer er helemaal goed in te houden bevat de outfit een ring van Tiffany’s😉 Keep on dreaming, girls.

Jurk, Asos, €44.87
Pumps, Asos, €102.56
Enkellaarsjes, Louboutin
Haarbandje, Topshop, €19.27
Ring, Tiffany & Co, €1.430

One Comment leave one →
  1. januari 9, 2011 12:22

    Dat is echt n leuk jurkje!
    Trouwens ik heb je getagd!

Geef een reactie

