Skip to content

Stylish Blogger Award – Tag

januari 10, 2011

Gisteren ben ik getagd door Meike en Anisha van Nail Aholics; dankjewel voor deze Stylish Blogger Award, heel lief dat jullie aan mij gedacht hebben!

1. Thank and link back to the person who awarded you this award. Thanks from the bottom of my heart Meike en Anisha!

2. Share 7 things about yourself.

  • I’m a dreamer. Tijdens college, maar ook tijdens films/gesprekken/you name it, dwalen mijn gedachten regelmatig af. Waarheen? Goh.. vakantie, kleding, leuke jongens.. Of ik stel me bijvoorbeeld voor dat ik een beroemde actrice ben en verwacht dan half dat er echt een groep papparazzi buiten op me staat te wachten😉
  • Soms, heel af en toe.. denk ik: Jesus, waarom geef ik al mijn geld uit aan kleding?! Weet je hóeveel geld ik anders al gespaard zou hebben?? Gelukkig duren deze momenten van verraderschap vaak niet zo lang. Meestal ongeveer tot mijn volgende bezoek aan Asos.com, dan valt alles in de wereld weer op z’n plaats.
  • Ik ben een lijstjesfanaat. Ja echt, ik heb lijstjes van dingen die ik nog moet doen, films en boeken die ik gezien/gelezen heb en die ik nog wil zien/lezen tot ‘Mijn favoriete theeën’ en ‘Dingen die ik met 10 miljoen zou doen’. Tja, je zou maar iets vergeten. Sommige van deze lijstjes deel ik trouwens op Cosy Clouds!
  • Ehh.. een gevoelige? Ik ben een huilebalk zo af en toe. Naast het feit dat films nog wel eens tot tranen kunnen leiden, pink ik ook wel eens een traantje weg bij echt onzinnige dingen (lees: mijn pakketje komt te laat binnen, annoying TNT!).
  • Ik hou enorm van zingen en vooral karaoke. Ik heb een hele lijst (yep again =P) met mijn favo karaoke filmpjes op youtube (momenteel The Flood van Take That, geweldig nummer!). Zo tussendoor, wanneer ik denk dat mijn huisgenoten niet thuis zijn en ik wat afleiding van het leren nodig heb, ga ik eventjes een deel van het lijstje afwerken, haha!
  • Ik heb een speciale lijst in iTunes met ‘wraaknummers’, featuring o.a. Hate (I really don’t like you) van the Plain White T’s, Cool Without You van Di-rect en Wake Up Call van Maroon 5. Oja, en ik houd van de nummers van Britney Spears en Shakira, call me dumb…
  • Lastly, ik geloof dat je (bijna) alles kunt bereiken, als je maar wilt. Ik ben een doorzetter over het algemeen, ookal heb ik niet altijd heel veel discipline, over het algemeen haal ik mijn doel wel (behalve 10 km kunnen hardlopen, but come on, dat was niet serieus =P).

 

3. Award 15 recently discovered great bloggers. (Ik geloof dat dit pas de echte challenge van deze tag is, haha)

4. Contact these bloggers and tell them about the award!
Done, honeys!

2 reacties leave one →
  1. Myrthe permalink
    januari 11, 2011 11:13

    Hahahaha, ik moest zo hard lachen om die dingen van jou, het klopt allemaal!😀

Geef een reactie

