Skip to content

Daily Disney Dose; Tanned Pocahontas

januari 12, 2011

Pocahontas is misschien wel één van mijn meest favoriete disney’prinsessen’, want ze is niet een echte prinses, haha. Vroeger had ik zelfs een barbie van haar. De edgy en natuurlijke looks van Pocahontas beloven het helemaal te worden dit voorjaar, kijk maar naar alle country en back to basics collecties van bijvoorbeeld H&M en Topshop (Snake Valley). Ook het turquoise dat subtiel overal in terugkomt vind ik prachtig! Ik inspireerde een outfit op Pocahontas.

Rokje, H&M, €29.95
Cropped top, Asos.com, €19.23
Sandalen, Topshop, €52.16
Armbandje, Topshop, €9.78
Ketting, Topshop, €24.11
Enkelbandje met muntjes, Asos, €7.69

One Comment leave one →
  1. januari 12, 2011 18:18

    Ahhhw superleuk haha ik werd vroeger vaker pocahontas genoemd wuhahaha en hey, ik zou dat setje zo aantrekken! xx

Geef een reactie

