Skip to content

Just like: Olivia Palermo in leather shorts

januari 19, 2011


Wat mij betreft; very, very good job Olivia Palermo! Laatst plaatste ik deze foto al bij het artikel over leren shorts, en deze outfit sprong er toch wel echt uit. Toen kwam ik super goed lijkende schoenen tegen op Asos, en besloot een Just Like te maken! Ik heb weer dezelfde leren shorts gebruikt als die ik toen ook gebruikte (dus hier nog een manier om ze te combineren!). Het jasje is niet helemaal hetzelfde, maar de kettinkjes zou je er eventueel ook nog prima zelf op kunnen zetten, ter compensatie heb ik gekozen voor wat versiering op de zonnebril!😉 De tankleurige tas breekt al het zwart, en door het nette jasje en de chic ogende zonnebril wordt het niet trashy, altijd fijn haha. Onder het jasje kun je gewoon iets zwarts dragen, of een shirtje in dezelfde tankleur als de tas. Maar je kunt ook juist voor een heel andere kleur gaan, wel is het dan mooi om het terug te laten komen ergens, bijvoorbeeld een armbandje/ring/haarbandje.

Schoenen, Asos, €57.69
Leren shorts, Topshop, 68 pond
Jasje, Welikfashion.com, € 119,95
Tas, Zara, €49.95 (sale)
Zonnebril, Sustilo.nl, €10.80

3 reacties leave one →
  1. januari 19, 2011 17:50

    Ah supersupermooi! Dit zou ik zo aantrekken🙂 En inderdaad, die leren broek moet mooi aansluiten, hoe zij liep op die catwalk..ze had volgens mij een maatje te groot aan..althans dat hoop ik dan en dat hij bij mij wel gewoon goed zit😦

    xx

  2. januari 19, 2011 20:58

    Echt een super leuke outfit ! Ook een geslaagde look a like lijkt me😀

  3. januari 20, 2011 15:00

    she looks fabolous!

    xoxo

    http://www.afashionhouseofcards.blogspot.com

Geef een reactie

