Skip to content

Inspired by F.A. Vandevorst; the first outfit

januari 23, 2011

Vandaag de eerste op de show van F.A. Vandevorst geïnspireerde outfit (klik hier voor het artikel wat ik over de show schreef).

Een lekker chalk-print achtig jurkje – die ik echt geweldig vind – als key piece van de outfit. Verder een lekker edgy, grote circle scarf zoals we ook in de show zagen. Deze is van Juicy Couture en daarom misschien een beetje boven het budget van mijn gemiddelde bezoekster, maar ik ben er vrij zeker van dat je ze tijdens een middagje shoppen ook voor lagere prijzen tegen zal komen! Ik heb ervoor gekozen om een grijze legging  te gebruiken voor deze outfit, in plaats van ook een met chalk-print zoals dat in de show wel gedaan werd. Zo maken we het iets draagbaarder. Een paar flinke overknees erbij, samen met kekke leren handschoentjes en je lijkt zo van de catwalk af te komen!

Jurk, Topshop, 35 pond
Sjaal, Juicy Couture, €100.00
Legging, Forever21, 4.50 pond
Overknees, DARYL via Topshop, 82 pond
Leren handschoentjes, Asos, €38.46

No comments yet

Geef een reactie

