Skip to content

Inspired by F.A. Vandevorst; the second outfit

januari 24, 2011

Jaja, lekker originele titels heb ik voor deze posts, hm? Nou duidelijk dus; de tweede outfit die geïnspireerd is op F.A. Vandevorst’s fall/winter 2010/2011 show! Ditmaal heb ik me laten inspireren door de outfits met de prachtige herstkleuren.

Bij het zien van die outfits, moest ik direct denken aan deze legging uit de nieuwe lentecollectie van H&M. Volgens mij is die in real life minder bruin en meer roze/rood overigens! Erover heen gooien we een lekker wapperend, oranjerood jurkje van Asos die we in de taille goed vastsnoeren met een tankleurige riem van Forever21. Ik vind forever21 trouwens minder leuk dan dat ik hem vroeger volgens mij vond, hebben jullie dat ook? Aan onze voetjes kunnen we natuurlijk hoge kaplaarzen dragen zoals in de show, maar persoonlijk vind ik wat kortere laarsjes mooier, gezien het jurkje vrij zomers is, maar ook gezien de details op de legging. Om het af te maken en nog even lekker met kleuren te spelen een enorme rode sjaal van American Apparel (ik heb zó lang gezocht naar een rode sjaal van een lichte stof, en nérgens kon ik een foto vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat Pieces ze heeft). Grappig dat het model de sjaal precies zo draagt zoals F.A. Vandevorst ook het model de catwalk op stuurde.

Legging, H&M, €12.95
Jurk, Asos, €70.51
Riem, Forever21, 4.80 pond
Laarzen, Timberland, €179.48
Korte laarsjes, Asos, €96.15
Circle Scarf, American Apparel, 28 dollar

No comments yet

Geef een reactie

