Skip to content

Inspired by F.A. Vandevorst; the third outfit

januari 25, 2011

Nogmaals heb ik me laten inspireren door de chalkprint. De legging van H&M wilde ik sowieso  nog gaan gebruiken en bij toeval kwam ik deze onwijs afgeprijsde (!!) laarzen tegen. Aan alle andere kanten zijn ze gewoon van lakleer, zonder print. Het vest stond tussen de jurken, en het ligt er inderdaad aan hoe je hem knoopt of het meer een jurk is of meer een rok. Toch zou ik hem, wanneer je ‘m zoals hier over een legging draagt, met een langer shirt eronder dragen. Daarom heb ik gekozen voor de witte see through blouse, die is lekker nonchalant maar heeft wel iets sophisticateds (mooie woordcreatie =P), precies zoals in mijn ogen de stijl van F.A. Vandevorst ook is. Later realiseerde ik me dat het shirt wat er onder gedragen wordt door het Asos model eigenlijk ook heel goed in het plaatje past! Om de blauwe zweem die over de outfits uit de show hangt terug te halen in deze outfit, heb ik er een mooie blauwe clutch bijgezocht!

Laarzen, Cafe Moda, €35.00
Legging, H&M, €9.95
Jurk/vest, Religion via Asos, €64.10
T-shirt, Religion, €25.64
See through blouse, Just Female via Asos, €83.33
Clutch, Topshop, 40 pond

No comments yet

Geef een reactie

