Skip to content

Latest loves: Fashiolista

januari 25, 2011

Al jaren heb ik een map op mijn computer, genaamd; Loves. Daarin staan alle webshop items die ik tegenkom en absolutely love! Maarja.. vaak vergeet ik ze op te slaan, kan ik ze later niet meer terugvinden of komen ze gewoon niet door mijn strenge selectie heen terwijl ik ze wél heel leuk vind (ruimte besparen op mijn geliefde laptop). Bovendien moet ik eerst sparen voordat ik ze met jullie deel. Maar daar lijkt nu een uitkomst voor te zijn! Via afterDRK kwam ik vandaag terecht op de site Fashiolista, een website waar je je favoriete items kunt verzamelen en met jou doen duizenden andere hippe fashionlovers dat! Dus het is ook nog eens heel inspirerend en je kunt zien wat de stijl van anderen is. Nog een voordeel boven het oldskool computermapje? Dat je de button download (een supercute hartje!), die komt dan in je Firefox browser te staan, en wanneer je dus weer een WANTED-item opgespoord hebt (wij hebben daar een neus voor..), voeg je hem met 1 simpel klikje op het hartje toe aan je Fashiolista profiel. Checken dus!

Als het goed is, als de widget het gaat doen, kunnen jullie dus voortaan ook gewoon via mijn blog mijn fashiolista account in de gaten houden en direct zien wat mijn fashionhartje sneller heeft laten kloppen de laatste tijd!

[b]Edit: hij doet het dus nog niet.. ik heb al vanalles geprobeerd. Iemand die het wel weet?[/b]

http://www.fashiolista.com/widget/style/22305/?limit=6follow me
One Comment leave one →
  1. glammystyle permalink
    februari 26, 2011 13:44

    Bij mij doet hij het ook niet… =(
    Ben nog aan het uitzoeken wat er fout gaat, maar de code klopt niet denk ik.

    X

Geef een reactie

