Skip to content

Daily Disney Dose; Sneeuwwitjes boze stiefmoeder

januari 26, 2011

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.. Wie is het mooiste van het land? Sta jij ook wel eens met dat zinnetje in je hoofd voor de spiegel, op de avond van een groot feest? Nou, met deze op Sneeuwwitjes stiefmoeder geïnspireerde outfit kun je ervan opaan dat je bekijks zult hebben. Zal de koningin het dit keer winnen van Sneeuwwitje?

Ik ben echt gek op de jurken van Forever Unique (ik zal er binnenkort een artikeltje over maken), als ze niet zo duur waren geweest weet ik zeker dat mijn hele kast ermee vol zou hangen. Deze prom dress vond ik al een tijdje geweldig, maarja heel erg draagbaar is hij natuurlijk niet. Totdat ik me bedacht dat hij heel geschikt zou zijn voor mijn Daily Disney Dose categorie! De schoenen is eigenlijk hetzelfde verhaal. Een prachtige outfit om naar te kijken…

Jurk, Forever Unique, 135 pond
Schoenen, Topshop, 47 pond
Ketting, House of Harlow, €138.46
Haarbandje, Asos, €5.77

2 reacties leave one →
  1. Ingrid permalink
    januari 27, 2011 15:26

    Wat een super leuke website!
    Een heel orginele kijk op mode.

Geef een reactie

