Skip to content

De rode harembroek als bij F.A. Vandevorst

januari 27, 2011

Na jullie dagenlang doodgegooid te hebben met op F.A. Vandevorst geïnspireerde outfits, zal dit voorlopig de laatste zijn. Toegegeven: deze is wat vrijer geïnterpreteerd dan de vorige, maar de rode harembroek die een aantal keer voorbij kwam in de show, is sowieso niet makkelijk te combineren. Twee artikels in één dus!

Deze stijl van kleden moet je wel liggen, ik kan me goed voorstellen dat sommigen er nog niet dood in gevonden zouden willen worden. En natuurlijk is het ook echt iets wat je moet staan. Op Topshop vond ik deze broek, hij is er in meerdere kleuren, en het voordeel van de kleur is dat hij dus prima straks in de lente kan, maar ook zeker nu nog! Ik zei eerder al dat de harembroeken ook deze lente weer veel gezien zullen worden (ik heb al een geweldig lichtroze exemplaar gespot bij NoaNoa!), dus je hoeft niet bang te zijn dat je je nieuwe aankopen maar een paar maanden zult kunnen dragen.

Als combinatie heb ik een misschien niet zo voor de hand liggende, groenige kleur gekozen. Draag de voorkant nonchalant in je broek gepropt en de achterkant over de broek heen. De pailetten op het topje matchen dan weer bij het prachtige leren jasje, die geïnspireerd lijkt te zijn op Balmains statement jasjes, maar heeft ook een beetje die ridder-uitstraling van de F.A. V. (lange, saaie naam om telkens te typen, mon dieu). Omdat we natuurlijk een mooi geheel willen hebben, heb ik gekozen voor schoenen in dezelfde taupe kleur als het jasje, en een ring met rood accent.

Vandaag gaan we lekker aan de ponden:
Harembroek, Topshop, £38.00
Top, River Island, £34.99
Jasje, River Island, £74.99
Sleehakken, Topshop, £65.00
Ring, Dorothy Perkins, £5.00

3 reacties leave one →
  1. januari 28, 2011 14:44

    ik wil die jack! heb je een link voor mij?

Geef een reactie

