Skip to content

Hoe combineer je de H&M’s rode leren broek?

januari 28, 2011

Je zult vast al wel gehoord hebben over de rode leren broek uit de H&M Trend lentecollectie; vrijwel iedere blogster is er lyrisch over. Maar rode broeken blijven toch een beetje tricky om te combineren, met als gevolg dat ze vaak een groot deel van hun leven opgevouwen/gehangen in de kast slijten.. Zonde! Vandaag laat ik je twee manieren zien waarmee jij straks rockt in je rode leren broek!

Het eerste wat waarschijnlijk in je op komt zijn de kleuren wit, grijs en zwart. Goedzo! Deze kleuren kunnen perfect bij rood, grijs vind ik persoonlijk het mooist. Maar soms zijn er verrassende kleurencombinaties die ontzettend mooi uitpakken. Neem bijvoorbeeld camel/beige/bruin (definitieprobleempje hier =P), je zou het misschien op het eerste gezicht niet zeggen, maar rood hóudt van die kleur! Let’s take a look.

Don’t you like it? Heel lenteachtig ook, heerlijk. Ik vind het bij deze look wel het mooist wanneer je verder geen andere kleuren gebruikt en qua make-up en nagels zou ik me ook aan nudetinten houden, persoonlijk. Zo knalt je broek er echt lekker uit!

Rode leren broek, H&M Trend, € 149.00
Assymetrische top, Asos, €25.64
Camel top, Topshop, £28.00
Schoenen, River Island, £69.99
Tas, Zara, €99.95

Dan nog de wat meer voor de hand liggende combinatie met zwart. Over het algemeen ben ik niet zo’n fan van de combinatie zwart-rood omdat het contrast zo groot is, ik vind het vaak een beetje agressief ogen. Maar ik ben dan ook een persoon die vooral houdt van pasteltinten, and I have to admit dat ik deze combinatie wel mooi geworden vind! Heel classy. Met een mooie zwarte trench en dito zonnebril kun je de look trouwens nog verder afstylen.

Rode leren broek, H&M Trend, €149.00
Zwarte tee, H&M, €7.95
Zwart vest, H&M, €19.95
Ballerina’s, Asos, €51.28
Riem, Dorothy Perkins, £5.00
Clutch, Dorothy Perkins, £15.00

One Comment leave one →
  1. januari 29, 2011 18:52

    mooie combinaties! vooral de onderste spreekt me aan! de bovenste is ook erg leuk gecombineerd maar de onderste past denk ik beter bij me.❤

Geef een reactie

