Skip to content

Tentamens vs ZARA

januari 30, 2011

Hi!

Op het moment zit ik midden in mijn tentamens, dus moet ik mijn tijd verdelen tussen leren en bloggen. Vandaar dat er de komende week waarschijnlijk wat minder updates zullen verschijnen dan jullie gewend zijn. Hopelijk hebben jullie er begrip voor! Daarna ben ik natuurlijk weer helemaal terug met meer outfits geïnspireerd op de hotste fashion shows, een artikel over mijn persoonlijke stijl en de eerste door jullie ingezonden kledingstukken waar ik een suggestie voor zal doen qua combinatie!

Tot die tijd heb ik in ieder geval een geweldig filmpje voor jullie over de vers geopende, groter dan ever, Zara in Rome! De muziek is ook heerlijk.. De afgelopen dagen heb ik hem al een flink aantal keer bekeken als SOG activiteit (Studie Ontwijkend Gedrag, voor degenen die nog niet ingeburgerd zijn in studententaal ;)).

3 reacties leave one →
  1. Naomi permalink
    januari 31, 2011 19:32

    Hi Marle,

    Succes met je tentamens!
    Maar ga daarna snel weer door met deze verrassende website!

  2. februari 3, 2011 21:25

    Succes!

Geef een reactie

