Skip to content

Mijn favorieten uit de nieuwe Zara collectie

februari 1, 2011

Hoe geweldig ik Zara ook vind, volgens mij hebben ze deze keer hun beste ontwerpers alleen de designs van de schoenen toegewezen. Qua kleding vind ik er namelijk vrij weinig boeiends tussen zitten. Er zijn een paar mooie leren rokjes (rood en zwart!), maar ik heb al een leren rokje waar ik heel blij mee ben dus zelfs daarvan ging mijn hart eigenlijk niet sneller kloppen. Wat ik wél geweldig vind is het knalroze mini jurkje. Lekker Legally Blonde achtig. Verder zijn er een paar erg mooie jassen en blazers in de collectie te vinden, en bij de schoenen kun je echt losgaan..! Vooral de satijnen sandaaltjes mét killer heels, de rode enkellaarsjes en de weekendtas met luipaardprint zouden mijn kledingkast wel mogen aanvullen.



Witte blazer, €99.95
Roze jasje, €79,95
Rode jas, €139.00
Camel jas, €139.00

Roze mini jurk, €29.95
Rode jurk, €79,95
Kunstsuède rokje, €27,95

Blouse, €25,95
Satijnen heels, €99.95
Rode peeptoes, €59,95
Sleehak, €69,95

Rode enkellaarsjes, €119,00
Bruine heels, €79,95
Nude, opengewerkte heels, €69,95
Enveloptas, €99.95
Zwarte tas, €49.95
Weekendtas met luipaardprint, €219.00

3 reacties leave one →
  1. februari 3, 2011 15:34

    Ik denk dat hun focus op bepaalde kledingstukken waren gezet.. en dan worden andere kledingstukken wat minder mooier.. maar kvind zara sowieso geweldig:)

  2. februari 8, 2011 06:04

    Die luipaardprint tas is echt geweldig!xx

Geef een reactie

