Skip to content

Cheesy Valentijnsdag Outfit #01

februari 8, 2011

Valentijnsdag.. Voor de één is het ieder jaar weer een kwelling die op teleurstellingen en romkoms met chocolade en een doos tissues eindigt, voor de ander is het een dag om je ieder jaar weer te verheugen. Mezelf reken ik tot die laatste categorie – en niet op de laatste plaats omdat Valentijnsdag mijn verjaardag is! =D. En ja.. ik ben me bewust van de mensen die ieder jaar roepen, twitteren en mensen opjutten met hun ‘commerciële onzin’-verhalen. Dus dit jaar doe ik lekker mee aan die commerciële onzin door jullie te laten zien wat voor lieve outfits je kunt creeëren voor Valentijnsdag. Lekker cheesy met veel roze, hartjes en ruches, zoals het hoort en mag op Valentijnsdag – Dat is de andere reden waarom ik ervan houd😉. Oh, en als je helemaal in de Valentijnsmood bent nu, hier vind je een paar heerlijke desperate lovesongs om te luisteren tijdens het lezen van dit artikel!

Goed, H&M is dus helemaal losgegaan voor Valentijnsdag, waarschijnlijk houden zij ook, netals ik, van commerciële onzin. De bolero met de hartjes vind ik echt geweldig, maar wel een beetje prijzig (A). Je kunt hem natuurlijk heel leuk combineren met een jurkje (bijvoorbeeld wit of grijs) en dat zal straks in de lente/zomer ook echt geweldig staan hmm. Een lekker girly ondergoedsetje met a lot of ruches (Accesorize heeft ook altijd erg leuke!) moet je wel het ultieme Valentijnsgevoel geven. Dat is ook de reden waarom ik hier heb gekozen voor een spijkerbroek in plaats van dat leuke grijze of witte jurkje waar ik het eerder over had; je kont zal in de meeste gevallen echt huge lijken door die ‘schattige’ ruches, haha! Combineer het met een lekker simpele lichtgrijze tee (wit kan ook) en een aantal barbiewaardig roze accesoires. De schoenen zijn écht snoepjes, ik zou ze zo toevoegen aan mijn toch al erg lange wishlist..

Broekje, Forever21, 4.80 dollar
BH, H&M, €9.95
Jeans, H&M, €39.95
Grijze tee, Asos, €19.95
Bolero met hartjes, H&M, €49.95
Clutch, Dorothy Perkins, 15 pond
Schoenen, Dorothy Perkins, 38 pond
Ring, Forever21, 6.80 dollar

No comments yet

Geef een reactie

