Skip to content

Spijker&Leer

februari 11, 2011

Ik ben klaar met mijn tentamens! Dus nu heb ik even volop tijd om allemaal updates te maken! Nouja.. volop, er staan alweer een aantal erg leuke dingen op de planning. Zo viert morgen een van mijn beste vriendinnen haar verjaardag waarvoor ik vandaag even lekker geshopt heb met een andere vriendin. Verder ben ik zelf natuurlijk maandag jarig! En dat vier ik zondag met mijn familie, lekker uit eten en cadeautjes uitpakken😉 Maandag zijn mijn vrienden in Groningen aan de beurt, onder het genot van Prosecco, licor 43 en hopelijk gelukte cupcakes moet dat feestje ook niet meer stuk kunnen. Verder ben ik natuurlijk ook net verhuisd van kamer, dus ik ben ook erg druk aan het zoeken naar bedden/kasten/lampen.. you name it. En volgend weekend vier ik mijn verjaardag nog eens lekker hier thuis!

Oke, back to business; ik kwam dit GEWELDIGE leren rokje tegen op Asos, kijk eens hoe mooi die pattened zijkanten zijn! En toen bedacht ik me dat ik nog nooit de super leuke combinatie van leer en spijkerstof met jullie heb gedeeld. Dus ik heb een goede reden om jullie het rokje te showen.

De combinatie van spijker en leer is wel stoer, natuurlijk.. daar moet je van houden. Maar het feit dat het een rokje is maakt het al wat eleganter, en ik heb er nog lekker een armbandje met zilveren + gouden bedeltjes bijgegooid – en een paar flinke hakken overigens – dus dat ‘te stoer voor mij’ is bij dezen geen argument meer. Draag de spijkerblouse losjes in het rokje, en laat wat knoopjes aan de bovenkant open (draag er een tanktop onder, bijvoorbeeld). Zelf vind ik de overknee kousen die Asos het model erbij aangetrokken heeft erg leuk, en dat kan ook goed als het weer wat lenteachtiger wordt over een paar weken. De heels van Zara passen vooral heel mooi bij de spijkerstof, mocht je bruin en zwart toch écht niet mooi bij elkaar vinden; Zara heeft ook gladiator heels in het zwart!

Rok, Asos, €85.28
Kousen, Asos, prijs onbekend
Spijkerblouse, H&M, 24.95
Armband, Asos, €13.12
Schoenen, Zara, €79,95

No comments yet

Geef een reactie

