Skip to content

They know best: Asos’ winter vertaald naar zomer

februari 17, 2011

Een aantal maanden geleden alweer kwam ik deze foto tegen op de Asos website, ik vond hem zo inspirerend dat ik hem opgeslagen heb op mijn computer. En daarna eigenlijk niet meer heb gebruikt… Zonde, want ik ben dol op de feeling die deze foto uitstraalt; zachte stoffen, zachte kleuren.. heel dromerig en lekker layered up.

Aangezien het nu niet meer echt heel winters is, en de meeste winkels en webshops geen winterkleding meer verkopen, heb ik de look vertaald naar een wat meer lenteachtige, want de pastels blijven we zien!

Jurk, Dorothy Perkins, 40.00 pond
Tasje, Dorothy Perkins, 20.00 pond
Jazzschoentjes, River Island, 34.99 pond
Cardigan, River Island, 36.99 pond
Riem, Mango, €14.95
Zonnebril, Mango via Asos, €30.18

Blouse, Dorothy Perkins, 29.50 pond
Laarsjes, Forever21, 31.80 pond
Denim shorts, Asos, €32.80
Gehaakt vestje, Dorothy Perkins, 28 pond
Haarbandje, Topshop, 12.50 pond
Tas, Topshop, 30 pond

2 reacties leave one →
  1. februari 17, 2011 16:36

    Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar wij heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    • februari 20, 2011 15:09

      Dankjewel voor de lieve complimenten! Ik zou jullie blog graag willen bezoeken, maar ik kom telkens op een bericht uit van blogger.. dat ze zijn overgestapt ofzo en dat ik daarom de pagina niet kan bezoeken =(

Geef een reactie

