Skip to content

Nieuwe binnenkomers #01

februari 20, 2011

Elke week krijgen webshops als Asos en Topshop honderden nieuwe artikelen binnen en klik ik weer gestaag mijn weg door alle ‘new ins’ en ‘just arrived’s’ op zoek naar geweldige nieuwe must haves. De beste zal ik voortaan eens per week of per twee weken (dat ligt eraan hoeveel nieuwe dingen er online komen, en hoe leuk ik ze vind) met jullie delen in deze nieuwe categorie! Kijk mee naar de toppers van afgelopen week.

Dit is echt overduidelijk mijn stijl; nude tinten, rokjes en feminine. Het jaren ’50 jurkje is echt mijn grote favoriet.. Sorry dat er nog loading doorheen staat, maar dat balkje bleef maar staan, ondanks al mijn pogingen (pagina opnieuw loaden etc.). De pumps zijn een goede basic aanvulling voor je garderobe die zowel goed staan onder een net jurkje als een (baggy) jeans. Een mooie clutch is zeker onmisbaar deze lente en altijd geschikt voor een jurkje, uitgaan of feestjes. De grote scharnierringen heb je vast ook al regelmatig voorbij zien komen op internet; een echte must-have op het moment. Dit vind ik een hele mooie.

Jurkje, Topshop, 38 pond
Clutch, Dorothy Perkins, 8 pond
Pumps, Dorothy Perkins, 35 pond
Ring, Topshop, 12.50 pond

Ik ben wég van de items in dit collage! Aan de pumps wijdde Esmée van Fashion Fever (een van mijn favoriete fashion blogs) een paar dagen geleden een heel artikel, en ze zijn inderdaad absolutely stunning! Ze passen ook helemaal bij de colour blocking trend die we veel voorbij zagen komen in de fashion shows. Hoe langer ik er naar kijk, hoe liever ik ze wil hebben. Dan hebben we ook nog deze ‘stardust’ dress, ook over deze print schreef Esmée laatst al een paar artikelen. De print sprak me direct aan, maar het model van het shirtje vond ik toen niet zo mooi. Dit jurkje is echt perfect daarentegen, een mooie waterfall halslijn, een opengewerkte rug… lovely. Hij is trouwens van één van mijn favo jurken merken ‘Lipsy’. Rechtsboven in zien we dezelfde clutch als in het vorige collage, maar nu in nautische kleuren. Tinten die het altijd goed doen in de zomer.

Jurkje, Lipsy via Asos, €78.72
Clutch, Dorothy Perkins, 8 pond
Heels (Sakura), Topshop, 62 pond

Een perfecte broek voor het voorjaar vind je aan de linkerkant, het is een soort combi van een harembroek en een chino. High-waisted, een geweldige kleur en strik.. echt perfect! Draag ‘m bijvoorbeeld met goede gladiator heels, en een wit shirt en een sjaal met bloemenprint of tie dye. Daarnaast staat een destroyed pants, meestal ben ik er niet zo weg van, maar deze sprak me echt direct aan. Ik vind ‘m op een mooie manier destroyed, niet té grunchy zegmaar. Helemaal rechts zie je een palazzo, waar ik laatst al over schreef in het grote trend artikel. Ik heb een keer een combinatie gemaakt met een soortgelijke broek, dus voor tips zie hier.

De harem/chino, Asos, €52.48
Destroyed pants, Forever21, €23.80
Palazzo pants, Topshop, 42 pond


Aahh, tijd voor de echte jurken. Die zul je vaak voorbij zien komen in deze categorie, want ik kan ze echt niet weerstaan. Links echt het ultíeme exemplaar, perfect voor cocktail parties deze zomer. De kleuren, het model en de dromerige opgenaaide bloemetjes… een ware prinsessenjurk😉. Helemaal verstopt achter de anderen weer een jaren ’50-achtig jurkje. Ik vind vooral het bovenstukje erg mooi gemaakt, met het soort ‘korset’ wat erin zit en de doorschijnende halsstukken. De witte jurk ernaast is misschien niet heel praktisch vanwege de lange mouwen (het zal vaak óf te koud óf (en ik hoop dat dat vaker het geval zal zijn..) te warm zijn voor dit jurkje). Maar mooi is ‘ie zeker. Een bewerkt lijfje en een lekker klokkende rok met véel stof. Het jurkje daaronder is weer wat alledaagser, maar wel mooi met de applicaties die erop zitten en het gebruikte kleurenpalet.

Ruchesjurkje, Modcloth.com, 114.99 dollar
Jaren ’50 jurkje, Modcloth.com, 52.99 dollar
Jurkje lange mouwen, Topshop, 65 pond
A-lijn jurkje, Asos, €124.64


Wéér tan kleuren😉 Een heel mooi topje met prachtige details. Sowieso al heel mooi om te dragen op een donker gekleurde spijkerbroek met mooie high heels, maar ook met bijvoorbeeld een taillerokje. Rechts een Chanel-like jasje die ik erg mooi vind. In het midden een cropped top, die natuurlijk de komende tijd niet mag ontbreken in favorieten lijstjes. En onderaan lekker platte schoenen een keer. Jazzschoentjes kunnen trouwens ook erg leuk staan onder jurkjes!

Topje, Modcloth.com, 59.99 dollar
Jasje, Topshop, 55 pond
Jazzschoentjes, Forever21, 23.80 pond
Cropped top, Forever21, 12.58 pond

Afgelopen week woonde ik voor het eerst in mijn nieuwe kamer; ik sliep op een matje tussen al mijn spullen (ik heb nog geen kasten, enkel een bureau), kleding allemaal in een koffer gestouwd en tussen muren geverfd met een ondefinieerbare kleur groen. Niet heel erg comfortabel dus. Bovendien had ik een flink aantal uren per dag geen internet. Ik herhaal: GEEN INTERNET! Vandaar dat er ook een paar dagen geen updates waren (oke, dat heeft ook te maken met het feit dat ik mijn verjaardag afgelopen week 3 keer heb gevierd (A)). Mocht ik deze week dus ineens van de aardbodem verdwenen lijken; geen paniek.. hoogstwaarschijnlijk ben ik enkel weer geïsoleerd van de buitenwereld.

Wat zijn jullie favoriete binnenkomers?

No comments yet

Geef een reactie

