Skip to content

Wishlist

maart 27, 2011

Ik heb altijd wel een wishlist lijstje in mijn hoofd, met een paar kledingstukken die ik persé wil hebben of nodig heb om andere items uit mijn kledingkast te kunnen combineren. Soms is het lijstje zeer uitgebreid, maar soms ook best bescheiden, zoals nu..

Mijn vrolijke lente gevoel is duidelijk gereflecteerd in de bijna alleen maar witte items van mijn wishlist! Witte kleding geeft me ook echt dat instant lente gevoel, heerlijk! Als eerste een witte blazer, één van de key items van dit voorjaar, en zó handig; het staat chic en luchtig op een spijkerbroek met mooie hakken eronder, en het is perfect om over een jurkje te dragen als het een dagje wat harder waait, of wanneer het ’s avonds wat frisser is. Dan wat mij betreft het mooiste jurkje uit de H&M Conscious collectie (die dus vanaf 14 april te koop zal zijn). Ik hoop dat ‘ie in het echt net zo mooi is, en vooral ook; dat de pasvorm mooi is, want dat vind ik persoonlijk nog wel eens wat minder met de corset-jurkjes/topjes van H&M. Het laatste witte item is een witte, zijden blouse. Deze staat er al voorbeeld, want zelf heb ik liever niet dat asymmetrische. Zijden blouses zijn perfect; je kunt ze overal mee combineren en ze maken alles chic maar toch ook een beetje nonchalant. Ik ben op zoek naar een beetje een losjes model, maar dan weer niet té… Inderdaad; die heb ik nog niet gevonden, haha.

De rode leren broek (of fake leren), mag natuurlijk niet op mijn lijstje ontbreken. Ik weet dat veel mensen het ordinair vinden, maar als je hem goed combineert staat het zó mooi! Deze van de Zara vind ik persoonlijk niet een heel mooie pasvorm hebben, ik heb liever iets met wat meer stiksels en zakken. Het is alleen een beetje een nadeel dat ze ontzéttend moeilijk verkrijgbaar zijn =(

Witte blazer, Zara, 49.95
Witte zijden blouse, Asos, 39.36
Jurkje, H&M Conscious collection, 39.95

Rode leren broek, Zara, 199.00

No comments yet

Geef een reactie

