Skip to content

Nieuwe binnenkomers #02

maart 28, 2011

Elke week krijgen webshops als Asos en Topshop honderden nieuwe artikelen binnen en klik ik weer gestaag mijn weg door alle ‘new ins’ en ‘just arrived’s’ op zoek naar geweldige nieuwe must haves. De beste zal ik voortaan eens per week of per twee weken (dat ligt eraan hoeveel nieuwe dingen er online komen, en hoe leuk ik ze vind) met jullie delen in deze nieuwe categorie! Kijk mee naar de toppers van afgelopen week.

Stuk voor stuk geweldig: een prachtige trench, zowel qua kleur als model, een mooie top met hoog ‘Blair’ gehalte, amaaaaaazing pants van River Island (bovendien ook erg goed gecombineerd hier!) en mooie sandaaltjes met gevlochten bandjes.

Blue print trousers, River Island, €39.35
Trenchcoat, Asos, €98.40
Sandaaltjes, Mango, €59.90
Okerkleurige top, River Island, €39.95

Een totaal andere stijl dan in het vorige collage. Lekker kleurrijk en met prachtige Aztek prints. Het rokje leent zich ook erg goed voor colour blocking, tip: je kunt ook heel mooi het rokje over het jurkje heen dragen, zodat je het jurkje eigenlijk draagt als top! Dit is een van mijn favoriete collages!

Aztek jurkje, Topshop, 46 pond
Harembroek, Pepe Jeans, €98.40
Rokje, River Island, €29.99
Aztek broek, H&M, €14.95

Dit jurkje van French Connection is redelijk aan de prijs, maar ik heb zó’n zwak voor uitsnijdingen op de rug! De kleurencombinatie van het lichtblauw van de bikini en de bruine zonnebril vind ik overigens prachtig bij het witte jurkje!

Jurkje, French Connection, €164.00
Zonnebril, Topshop, 16 pond
Bikini, Topshop, 28 pond

Wauw, wauw, wauw. Een gehaakt jurkje is dit voorjaar zéker een goede investering voor je kledingkast. Deze vind ik persoonlijk erg mooi, maar ook bij Zara hebben ze hele leuke hangen!

Top, Topshop, 45 pond
Gehaakt jurkje, Topshop, 46 pond
Ballonrokje, Topshop, 89 pond

Cropped tops.. ik heb er nog steeds een zwak voor, ondanks dat ik nog niet helemaal begonnen ben met mijn workout (A).. Deze is mooi te combineren met bijvoorbeeld een sheer wit shirtje/vestje. Het rokje van Zara vind ik ook super, lekker colour blocking weer. Toen ik de trench zag staan tussen de just arrived items op Topshop móest ik hem hier gewoon wel tussen plaatsen, hij is namelijk zo heeerlijk Legally Blonde! En ook heel lenteachtig, natuurlijk =).

Cropped top, Topshop, 20 pond
Groen rokje, Zara, €27.95
Roze trench, Topshop, 90 pond

Als laatste hebben we dan nog (weer in die groene kleur!) een asymmetrische playsuit en een geweldige poederroze bandplooibroek! De laatste kun je bijvoorbeeld dragen zoals Siena Miller dat deed.

Playsuit, Topshop, 26 pond
Poederroze bandplooibroek, Zara, €29.95

No comments yet

Geef een reactie

