Skip to content

They know best: Pepe Jeans Harem door Asos

maart 28, 2011

Voor het artikel van gisteren zocht ik naar de mooiste nieuw binnengekomen items, en daar noemde ik deze geweldige harembroek van Pepe Jeans al. Maar Asos heeft deze broek ook nog eens GEWELDIG gecombineerd! Echt heel inspirerend, ik zou zó de hele outfit willen hebben en dragen tot ik erbij neer val.

Ook bijna flauwgevallen? Dan moet ik je toch een klein beetje teleurstellen; alleen de broek heb ik kunnen vinden op de site.. De rest, inderdaad, is onvindbaar =(. Wel heb ik voor jullie zo goed mogelijke look-a-likes gezocht! Laat het me weten als je ergens een betere tegengekomen bent!

Silk lange mouwen, River Island, €45.91
Silk zonder mouwen, Asos, €31.49
Met strik, Asos, €39.36
1/3 mouwen, Zara, € 39,95

 

1.       Zara, €79,95
2.       Zara, €79,95
3.       Zara, €79,95
4.       Zara, €69,95
5.       Zara, €89,95

 

1.       Topshop, 18.00 pond
2.       Topshop, 16.00 pond|
3.       Asos, €12.46
4.       Asos, €12.46

No comments yet

Geef een reactie

