Skip to content

Shoes at a pool

april 20, 2011

Tijdens het doorbladeren van de Vogue kwam ik – op het moment dat ik me net aan het verwonderen was over het feit dat ik nu al bij pagina 50 was zonder ook maar iets anders tegengekomen te zijn dan reclame – zag ik een ad waar mijn ogen op bleven hangen. De turquoise kleuren, het zwembad, regenboogtaille riem, groene platform wedges en zelfs de oranje lipstick van het model.. het klopte allemaal. Picture perfect. Na eventjes googlen bleek het zelfs een serie van prachtige advertenties te zijn, van het schoenenmerk Nine West.

One Comment leave one →
  1. april 23, 2011 18:11

    wat een prachtige foto’s x

Geef een reactie

