Skip to content

What’s in that bag! 1904’11

april 21, 2011

Een dagje gespendeerd in de UB, hard leren voor de tentamens. Financial Accounting is mijn resit deze periode, dus die wil ik echt halen! Om het leren iets leuker te maken houd ik veel pauze’s met vriendinnen, onder het genot van de overheerlijke blueberry muffins uit de kantine en ’s avonds een dinertje in het Italiaanse restaurant Napoli. (Foto is van dinsdag ;))

What’s in it?! Een voorraad boterhammen en flesje water, boek + dikke stapels practicals, schriftje, pennen, markeerstiften, rekenmachine, post-its.. Lippenbalsem, een verdwaalde nagellak (Let’s Mauve on van Catrice), mijn portemonnee, een bonnetje, mijn paspoort, kaartje met telefoonnummer van de klantenservice van Hans Anders, de nieuwste Vogue en helemaal links een a4tje dat dienst deed als communicatiemiddel voor roddels.. Aangezien je niet hardop kunt praten in de UB😉

No comments yet

Geef een reactie

