Skip to content

In de aanval!

april 22, 2011

Ookal zit er verbetering in, het is nog steeds niet zúlk lekker weer dat we in bikini in het park gaan liggen zonnen. En om eerlijk te zijn, kan mijn lichaam ook nog wel wat tightening and sculpturing voordat het zover is. Met hardlopen ben ik sinds een paar weken weer begonnen (na echt veel te lang niets gedaan te hebben, oeps), en ik bedacht me dat het ook wel mooi zou zijn als ik rond koninginnedag een beetje bruine benen heb zodat ik me kan vertonen in mijn Bavaria-jurkje! Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken, dus ik denk dat ik toch maar weer mijn fake friend Zelfbruiner in de arm ga nemen. Wat dan nog rest zijn mijn voeten, die zijn er niet bepaald mooier op geworden na een winter lang opgesloten te hebben gezeten in overknees, torenhoge enkellaarsjes en zo nu en dan een sneakertje.. Zijn jullie er al klaar voor?

Mijn Nike’s, Nivea Summer Beauty (zelfbruiner in 5 dagen, dat vind ik net wat fijner.. geleidelijker en minder kans op vlekken!), H&M zonnebril van een paar jaar terug, roze nagellak van Essence (37 Most Wanted) en turquoise nagellak van Pieces (Turquoise Crystal).

One Comment leave one →
  1. joke permalink
    mei 4, 2011 20:58

    Hoi marle,

    Ik ben enorm geinspireerd!
    Niet alleen door wat je allemaal laat zien maar ook door je enthousiaste verhaal erbij.

Geef een reactie

