Skip to content

Most wanted dresses

april 23, 2011

Ik ben helemaal into de zomerjurkjes op het moment en heb een absoluut favorietenlijstje. Helaas zijn ze 1 voor 1 vrij onbereikbaar =(

Ten eerste de geweldige Acné Dolphin dress.. ik vind ‘m zóóóó mooi (zie hier ook de outfit die ik er laatst mee maakte). Echt perfectie. Helaas kost ‘ie zo’n 600 euro en dat gaat mijn portemonnee toch écht even niet trekken. Ik wacht nog steeds op de perfecte look-a-like, dus als je ‘m spot…😉

Op een goede tweede plaats staat dit GEWELDIGE jurkje van Paprika (verkrijgbaar via Asos.com). Ik wil al een hele tijd een jurkje met een open rug, en ookal is deze niet echt open, hij is wel erg mooi uitgesneden. In tegenstelling tot de Acné Dolphin is deze wel betaalbaar (zo’m 40 euro), maar overal uitverkocht in mijn maat. Snik. Ik vind hem echt prachtig.


Ik ben dol op dit jurkje van Lipsy. Zeker in combinatie met de okerkleurige Topshop Sakura’s (die niet meer te koop zijn).. Liefde. Helaas kost ook dit schatje 78 euro, wat ik gewoon te veel vindt voor zo’n soort jurkje. Angstvallig de sale in gaten houden dan maar weer😉

One Comment leave one →
  1. april 23, 2011 18:10

    het tweede en derde jurkje zou ik ook zo kopen, geweldig mooi x

Geef een reactie

