Skip to content

Inspiration – Lookbook folder

april 26, 2011

De laatste tijd heb ik enorm veel inspiratie voor posts, en met alle nieuw gepresenteerde lookbooks op de webshops raakte mijn mapje met ‘Beste webshopoutfits’ aardig vol. Tijd dus voor een voorjaarsschoonmaak! Hieronder mijn favorieten =)

Asos
Asos

River Island

Zara
River Island
Zara

River Island
River Island
Topshop

Niet alle kleding is nog te koop, mocht er een outfit zijn waarvan jullie graag willen dat ik een look-a-like maak, dan hoor ik het graag!

One Comment leave one →
  1. april 27, 2011 13:24

    Echt leuke plaatjes ! Vooral die van River Island met het tulpenrokje !

Geef een reactie

