Skip to content

A good destination for daddy’s money

april 27, 2011

Horloges heb ik eigenlijk nooit serieus gedragen.. Ik heb er wel eens een gehad, een simpele roze van esprit, maar nooit een échte. Zo’n één die je outfit afmaakt, je statement watch. Een tijdje geleden zat ik er al over te denken om er een keer zo een te kopen, maar heb het uiteindelijk toch weer niet gedaan. Toen zat ik trouwens te denken aan de Triwa Naked Brasco, maar aangezien het bandje daarvan van plastic is, vond ik zo’n 130 euro toch wel veel geld. Een van mijn vriendinnen draagt altijd haar prachtige gouden Michael Kors, waardoor ik toch weer in de verleiding ben gekomen om er zelf een te kopen. Helaas staat goud mij niet zo mooi (ik ben een winter type).. en een zilver horloge vind ik niet heel erg mooi, tenminste niet voor het model wat ik wil. Laatst kwam ik een práchtig wit horloge tegen van Chanel, maar de prijs, zo’n 5000 dollar – geen grapje! – , gaat me écht te ver, haha. Een wit horloge zou ik dus wel graag willen, maar.. dat is eigenlijk vooral nu leuk, in de lente en de zomer, netals de transparante horloges.. In ieder geval heb ik een collectie gemaakt (van Asos’ collectie) met de horloges die ik het mooist vind. Welke raden jullie me aan?

vlnr:
Adidas, €85.28
Oasis, €26.24
Marc by Marc Jacobs, €262.40
Marc by Marc Jacobs, €262.40
Adidas, €78.72vlnr:
Asos, €26.24
Marc by Marc Jacobs, €234.85
Marc by Marc Jacobs, €196.80
Guess, €164.00
Marc by Marc Jacobs, €262.40

De twee Marc by Marc Jacobs horloges uit het bovenste collage zijn de topfavorieten op het moment, want rose goud kan zowel in de zomer en winter en staat bij mijn huid en haar. En misschien dat ik dan eventueel nog een goedkoop wit en/of transparant horloge erbij kan doen (á 30 euro..). En ja, ik weet dat het een behoorlijke uitgave is, maar het is toch wel iets waar je járen mee doet (indien je de goede kiest) en wat heel tijdloos is.

*De prijzen zijn zoals op Asos.com vermeldt. Het zou kunnen zijn dat ze elders voor andere prijzen aangeboden worden.

No comments yet

Geef een reactie

