Skip to content

Koninginnedag

mei 3, 2011

Hello ladies!

Allemaal alweer een beetje bijgekomen van hét partyweekend van het jaar? Ik persoonlijk nog niet helemaal, maar ik heb het wel absoluut geweldig gehad. Koninginnenacht (in Apeldoorn noemen wij dat gewoon prinsennacht, maargoed.. om verwarring te voorkomen ;)) heb ik hier in Groningen gevierd, op de Grote Markt. Super gezellig en leuk maar daarna was het echt té druk in de stad om nog fatsoenlijk uit te kunnen gaan. Om 4 uur lag ik dus alweer in mijn bedje, om even 3 uur slaap te pakken alvorens me klaar te maken voor… Amsterdam! Gelukkig was het een heerlijke dag en de zon heeft mijn in m’n Bavariajurkje gehulde benen lekker gebruind terwijl we stonden te feesten op het Museumplein. Damn.. Koninginnedag is altijd zó gezellig, iedereen is vrolijk en aardig tegen elkaar.. i like, i like! ’s Avonds ben ik nog weer in Apeldoorn geweest.. wat ook weer super was met m’n ‘oude’ vrienden. Hometown glory =)


Ph 1: Roanne en Ik op het Museumplein in Amsterdam
Ph. 2: Roanne en ik op de Grote Markt met Koninginnenacht
Ph. 3: Ik op het Museumplein
Ph. 4: Vuurwerk in het Oranjepark in Apeldoorn
Ph. 5: Bente en ik
Ph. 6: Hometown glory
Ph. 7: Hometown glory again😉

No comments yet

Geef een reactie

