Skip to content

Shoplog 0705’11

mei 7, 2011

Ik heb al een tijdje geen shoplog meer gemaakt, dus ik heb lekker kunnen opsparen😉 De onderstaande kledingstukken zijn dus niet van 1 shopping spree, maar van meerdere! Afgelopen zondag heb ik vooral basics gekocht, iets wat mij eigenlijk vrijwel nooit overkomt! Altijd kom ik terug met een jurkje in plaats van een spijkerbroek en een taillerokje in plaats van een wit topje.. Maar nu was het dus andersom! Ik heb flink wat tanktops ingeslagen, want ik ben dól op tanktops! Wat mij betreft is het echt één van de basisitems in je kledingkast; ze passen overal bij en zijn vaak perfect voor onder een bepaald vestje of boven een rokje. Ik leef zowat in mijn grijze en zwarte tanks van Tally Weijl (die zijn maar 5 euro per stuk ;)) en was dus van plan daar nog eens even flink in te slaan.. tot we erachter kwamen dat de Tally Weijl in Apeldoorn verdwenen is =( Maargoed, kijk mee naar mijn aankoopjes!


Ph. 1: Grijze tanktop Only, ter vervanging van mijn uitgeleefde grijze van Tally Weijl
Ph. 2: Eindelijk een wit horloge! Wilde ik al een tijdje omdat ze elke outfit net dat zomerse tintje geven! Hij is van Regal (verkrijgbaar bij de Kijkshop).
Ph. 3: Een geweldig sorbetroze tantop/jurkje van H&M! Hoewel ik vroeger altijd meer van de pasteltinten was, moet ik toegeven dat sinds de colourblocking trend mijn garderobe ook meer en meer brights bevat. Deze is echt heerlijk lang en losjes, leuk voor over een andere tanktop met de voorkant nonchalant in je broek gepropt. Ook voor op chino’s is ‘ie perfect!
Ph. 4: Witte tanktop van H&M.
Ph. 5: Ik wilde al tijden een flared felroze jurkje en deze van Zara mag dan een beetje aan de korte kant zijn.. en van een beetje een dikke stof.. maar verder vind ik hem amazing!
Ph. 6: Weer een tanktop, ditmaal een zwarte van Only! Hij is hier een beetje uitgelubberd en ik snap niet helemaal hoe dat gekomen is.. hopelijk is hij weer normaal nadat hij gewassen is!
Ph. 7: Een super opengewerkt donkerblauw strapless jurkje van Zara (ik ben dol op Zara ;)). Heerlijk voor de warme zomerdagen met een sandaaltje of sleehakje eronder.
Ph. 8: De kleur komt op deze foto niet helemaal tot z’n recht, hij is net zo donkerblauw als het jurkje erboven. Met deze bandplooibroek van Zara ben ik ontzettend blij! Hij staat geweldig (slankt af ;)), is trendy, maar toch ook een beetje uniek en past perfect bij mijn eigen stijl. Love it!
Ph 9: Ik heb een geweldig wit spijkershortje van de Zara, maar helaas is die nét iets te klein waardoor hij rond mijn benen een beetje knelt. Dat vind ik er zo lelijk uitzien, je ziet gewoon dat ‘ie te klein is. Dus ik besloot om op zoek te gaan naar een nieuwe voordat ik weer in de verleiding zou komen mijn te kleine tóch aan te trekken. Ook deze is weer van de Zara (TRF) en ookal is hij íetsje minder mooi dan mijn oude, ik ben er toch erg blij mee😉
Ph. 10: Nog iets wat een ereplekje in mijn garderobe heeft is deze cognackleurige bandplooibroek van Vero Moda. I LOOOOOOVE IT! Hij zit echt perfect en is zo mooi voor bijvoorbeeld een diner. Ik combineer hem met een wit shirt, okerkleurige circle scarf en paarse heels.
Ph. 11: Ookal vind ik onder jurkjes etc. hakken vaak mooier staan, in de zomer loop ik daar toch echt niet al te graag op! Vandaar dat ik deze zwarte lederen sandaaltjes van Invito heb aangeschaft. Lekker Grieks😉
Ph. 12: En dan als laatste een superleuk hippiebandje van H&M Divided, kon ‘m gewoon niet laten hangen. Deze droeg ik naar het bevrijdingsfestival in Zwolle trouwens! Als het goed is komen daar nog foto’s van, maar aangezien ik problemen had met mijn fototoestel ben ik afhankelijk van de foto’s die een vriendin met haar mobiel maakte!

2 reacties leave one →
  1. mei 8, 2011 07:43

    Dat felroze jurkje van de Zara vind ik echt SUUUUUUUUUPER !

  2. mei 8, 2011 11:57

    Dankjewel! =)

Geef een reactie

