Skip to content

Nieuwe binnenkomers #03

mei 8, 2011

Welke nieuw toegevoegde items op webshops gedurende afgelopen week mag je zeker niet missen? Kijk mee naar mijn selectie!

We beginnen bij Topshop, de favoriet van velen. De roze jurk kon ik echt niet negeren, hij doet me zó denken aan een jurkje wat ik vroeger had voor mijn Barbies.. En trouwens; in de zomer kan bijna alles. Dan een basic top in een prachtige kleur en ernaast een tanktop met geweldige print. Leuk voor op een chino of juist met een taillerok. De shawl is lekker zomers, ik ben gek op blauw met wit. Hij kan perfect op dagen dat het net iets kouder is, of voor ’s avonds in de tuin of op een terras. De laatste top, met fringe, daar moet je van houden. In ieder geval is hij perfect voor een festival met bijvoorbeeld een jeans shortje eronder!

Roze jurk, Topshop, 125 pond
Top dierenprint, Topshop, 16 pond
Bruine safari top, Topshop, 18 pond
Fringe top, Topshop, 40 pond
Circle scarf, Topshop, 18 pond

Nog een collage van Topshop, beginnend met een geweldige hoed. Het doet me erg denken aan chique dames die naar de paardenraces gaan op een hoog zomerse dag. Perfect voor bij een jurk of bijvoorbeeld het paars gestreepte blousje ernaast. De top met studs vind ik ook heel mooi, hij kan zowel lekker edgy zijn met een jeans shortje en een paar sandaaltjes, als chic in combinatie met bijvoorbeeld palazzo pants of een rokje en hoge hakken. Voor de ringen geldt hetzelfde als voor de shawl uit het vorige collage; ik hóu van deze kleur blauw. De onderste twee jurkjes zijn gewoon lekker zomers en de laatste ook zeker geschikt voor een avondje partyen in een warm oord.😉
Hoed, Topshop, 32 pond
Gestreepte blouse, Topshop, 24 pond
Top met studs, Topshop, 34 pond
Ringen, Topshop, 12.50 pond
Zwarte jurkje, Topshop, 42 pond
Wit jurkje, Topshop, 39 pond

Inmiddels zijn we aangekomen bij Asos, waar ik deze geweldige kaftan van Supertrash tegenkwam. Ookal is het over het algemeen wat duurder; de prints, pasvorm en materialen van Supertrash zijn echt heerlijk! Ernaast een body die erg mooi kan zijn in combinatie met een lichtgekleurde jeans short of juist een rokje (met hoge taille), je moet ervan houden, maar je kunt er zeker mooie combinaties mee creeëren! Dan hebben we een felgele regenjas, die vond ik er gewoon even heel high fashion uitzien😉 Helemaal onderaan weer een jurkje met een opengewerkte rug.. daar heb ik nu eenmaal een zwak voor!

Kaftan, Supertrash via Asos, €144.32
Regenjas, Asos, €65.60
Body, Asos, €32.80
Jurkje open rug, Asos, €52.48

Een heel chique maxi dress met prachtige ‘neklijn’. Het is jammer dat ik niet zo geregeld ‘Gossip Girl’- achtige hot summer parties heb, anders was deze linea recta in mijn winkelmandje gevlogen! Verder lijkt het erop dat we deze zomer voor de jurkjes op Forever21 moeten zijn; ik heb daar een aantal héél leuke gespot! Zoals het grijze jurkje met de strik bijvoorbeeld en de op Hervé Leger geïnspireerde banenjurk onderaan. De eerste mag misschien een beetje stijfjes ogen, maar dat ligt er ook maar net aan hoe je hem combineert. Zie hem bijvoorbeeld voor je met een stel felgekleurde hakken en dito horloge van Triwa en het beeld is al heel anders! De schoenen met het kleurverloop vind ik heel apart en ze kunnen ook zeker heel erg mooi staan, netals de grijze sleehakken die het gewoon overal goed onder doen. Als laatste hebben we nog het taillerokje van Forever21, leuk op een wit topje met goede accesoires zodat het geen Hawaii-rokje wordt!

Maxi dress halterjurk, Asos, €65.60
Grijs suede sleehakken, Asos, €59.04
Kleurverloop heels, Asos, €59.04
Rokje met print, Forever21, €13.75
Grijs jurkje, Forever21, €26.80
Panel jurkje, Forever21, €17.75

Over de jurkjes van Forever21 gesproken… De eerste twee vind ik echt amazing! De eerste, natuurlijk, vooral vanwege de opengewerkte rug – alhoewel de print het ook zeker goed doet, en de tweede is gewoon een perfecte party-crash dress. Daarnaast een wat chiquere, maar zéker niet minder mooie tuniek van Zara en een prachtig gedetailleerd rokje, eveneens van Zara. De laatste is perfect voor colourblocking, en turquoise is nu eenmaal de ultieme zomerse kleur. Heel mooi met felroze of oranje bijvoorbeeld!

Jurkje, Forever21, €19.80
Jurkje felle kleuren, Forever21, €23.80
Tuniek met bloemenprint, Zara, €49.95
Turquoise rok, Zara, €39.95

Dan nog een paar items van een webshop die ik pasgeleden ontdekt heb (Nelly.com), te beginnen met een mooi chic jurkje van French Connection. Duur.. maar hij kan wel bij veel geledenheden; een diner, een bruiloft of juist een avondje stappen. Ernaast een paar geweldige enkellaarsjes waarvoor het nu eigenlijk te warm is, maar die me bijna doen verlangen naar de herfst. Bijna zei ik. De jeans vind ik gewoon een geweldige kleur hebben en de satchel in het midden is met dit weer de perfecte variant op de veelgeziene bruine exemplaren. Het shortje vind ik wederom vooral leuk vanwege de print en de ketting met verrekijker is het perfecte grappige detail in een outfit.

Enkellaarsjes, Nelly.com, €49.95
Roze satchel, Lilly of Sweden via Nelly.com, €68.95
Roze jeans, Cheap Monday via Nelly.com, €48,95
Shorts, Supertrash via welikefashion.com, €59.95
Ketting, Club Manhattan via welikefashion.com, €14.95
Jurk met pailetten, French Connection via welikefashion.com, € 239,95

One Comment leave one →
  1. mei 8, 2011 19:57

    wat een leuke dingen

    Travel In Style

Geef een reactie

