Skip to content

Bevrijdingsfestival Zwolle; the look

mei 9, 2011


Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst met vriendinnen naar het bevrijdingsfestival in Zwolle geweest, het duurste en grootste bevrijdingsfestival van Nederland.. Nou druk en gezellig was het er in ieder geval wel! Zelf was ik er qua muziek vooral voor Racoon, geweldig vind ik hun nummers. Mijn favorieten komen eigenlijk bijna allemaal van het album ‘Before You Leave’ met als uitzondering het prachtige nummer ‘Close Your Eyes’. Maargoed, zoals ik eerder al zei.. vanwege het vroege opstaan (ik ging eerst nog vanuit Groningen ’s ochtends naar Apeldoorn..) was ik vergeten de memory card in mijn camera te doen, met als gevolg: geen foto’s =(

Vandaag heb ik dan toch nog even foto’s gemaakt van de look die ik afgelopen donderdag droeg.. Het jeansjurkje is een ware Levi’s en een oude blouse van mijn vader die ik laatst gered heb uit de verkleedkist op zolderšŸ˜‰ Aanvankelijk wilde ik hem combineren met een wit jeans shortje, omdat hij nĆ©t te kort is om er vrolijk in rond te springen zonder mensen een blik te gunnen op mijn ondergoed, haha. Helaas werkte het weer niet mee, waardoor ik heb gekozen hem te dragen met mijn leather panelled legging van H&M!

Jeans jurkje – Levi’s vintage | Legging – H&M | Zwarte tanktop – H&M | Lederen sandaaltjes – Invito | Riem – River Island | Hippiebandje – H&M Divided | Horloge – Regal

2 reacties leave one →
  1. mei 9, 2011 13:08

    wauw super leuke look!

Geef een reactie

