Skip to content

Leftovers look

mei 11, 2011

Onverwacht ben ik na dit weekend lekker bij mijn ouders in Apeldoorn gebleven in plaats van zondagavond terug te gaan naar Groningen. Hartstikke fijn en gezellig, maar het enige probleem is dat mijn kledingkast hier zo goed als leeg is. Vandaar dat ik vandaag een look bestaande uit leftovers (kledingstukken die ik eigenlijk nooit meer draag of die hier rondslingeren terwijl ze eigenlijk in Groningen horen..) droeg.

Ik ben echt dól op de bordeaux rode sleehakken die ik deze winter al een tijdje op het oog had en uiteindelijk op het nippertje in de sale scoorde. Ook vond ik dit sjaaltje met schattige beertjes terug toen ik afgelopen weekend mijn kledingkast aan het opruimen was, hij maakt van de saaie outfit net iets leukers.


Jeans – Garcia | Sleehakken – Zara | Tanktop – H&M | Blouse – Lady Sting | Riem – River Island | Sjaaltje – vintage

No comments yet

Geef een reactie

