Skip to content

YSL Arty Ovale Ring; copy!

mei 12, 2011

The real thing

Wat heb ik zitten dagdromen vanaf het moment dat ik de YSL Arty Ovale ring voor het eerst voorbij zag komen.. Helaas bleef het daarbij, want hij is echt fár above my budget (zo’n 250 dollar). Totdat ik gisteren tijdens een doorklikrondje op internet op een geweldige Spaanse webshop terecht kwam, genaamd Bimba & Lola. Daar verkopen ze – naast andere amaaaazing tassen en sieraden – ringen die zóveel weghebben van de YSL arty. Kijk mee!

source: Fashiolista

De ringen van Bimba y Lola
(verkrijgbaar in meer kleuren)

Persoonlijk vind ik vooral de blauwe variant heel erg mooi. Wel twijfel ik er eerlijk gezegd aan hoe lang ze mooi blijven, aangezien ze ‘goudkleurig’ zijn en niet dipped in gold. Vaak heb ik namelijk met dat soort sieraden dat ze vrij snel aangetast en lelijk worden, wat echt zonde zou zijn! Ze kosten €36,00 en de verzendkosten naar Nederland bedragen €10,00.

2 reacties leave one →
  1. mei 12, 2011 08:22

    oh, ive been wanting one for so long🙂 they are SO cute!

Geef een reactie

