Skip to content

May 18

mei 20, 2011
tags:


Woensdagnacht had ik echt een geweldige tijd met mijn lieve vriendinnetjes❤ We hebben tot sluitingstijd gedanst, (teveel? =P) gratis drankjes gedronken en bovenal ontzettend veel lol gehad. Ik droeg een goud glitterjurkje van de Zara en mijn nieuwe baby blauwe nagellak van de HEMA. Nu ga ik snel naar de supermarkt, want ik geef een etentje voor ze, vanavond komt er als het goed is nog een fashion update!

Had an amazing and very crazy time Wednesday night with my girls❤ We danced till closing time, drank (too? =P) many free drinks and had lots of fun! I was wearing a gold glittering Zara dress and new baby blue nail polish from HEMA. Now I’ll hurry to the supermarket since they’re coming over for dinner. Tonight there will be a fashion update, if everything goed according to plan!

No comments yet

Geef een reactie

