Skip to content

My top 3 cravings

mei 21, 2011


Ik denk dat ik altijd wel, zelfs als je me midden in de nacht wakker maakt, een favorietenlijstje kan opdreunen. En om eerlijk te zijn? Vaak koop ik er (vrijwel) niets van, best vreemd eigenlijk nu ik er zo over nadenk. Op het moment ziet mijn cravings lijstje eruit zoals je hierboven ziet. Het koraalkleurige biker jasje van Christopher Kane vind ik echt prachtig, vooral omdat ‘ie zo sheer is, heel apart. Heel mooi op een donkere jeans, maar ook over bijvoorbeeld een jurkje. Helaas is dit zo’n favoriet die ver boven mijn budget valt ($1,820.00). De tweede is de starfish bracelet van Bimba y Lola waarvoor ik een obsessie ontwikkelde na het zien van deze post. In goud vind ik hem mooier, maar zilver staat mij beter.. Bovendien, 45 euro voor een armband vind ik toch nog best veel, zeker aangezien ik bang ben dat hij gaat verkleuren omdat hij niet van echt goud is. =( Als laatste op mijn cravingslijstje een paar felroze liefst (nep)suède pumps, voor onder een nieuw wit jurkje. Helaas ben ik nog nergens de perfecte gevonden, maar het is de bedoeling dat ze lijken op die in de bovenstaande foto maar dan zonder de fake plastic hak.

I think that I am able to come up with a favourites list every moment of my life, even when you would wake me up in the middle of the night. And to be honest? Most of the times I actually do not buy a single thing from those list, quite strange now that I realise it. At the moment my cravings list looks like as showed above. I am in love with the coral coloured biker jacket by Christopher Kane, especially ‘cause it’s so sheer. Would look amazing on a dark blue jeans, but also with a lovely dress. Unfortunately is this such kind of a favourite that’s far above my budget ($1,820.00). The second craving is this incredible starfish bracelet by Bimba y Lola, by which I am obsessed since I saw this post. I like it better in gold however silver looks way better on me. Moreover am I scared that it will become copper coloured after wearing it a couple of times since it is only gold coloured, not dipped in gold. =( The last one are some bright pink (fake) suedette heels, to pair with a new white dress. Such a pity I haven’t found the right ones yet but they’re supposed to look like those without the fake plastic heel.

No comments yet

Geef een reactie

