Skip to content

Burberry Prorsum S/S 2011

juni 15, 2011


Hi dear readers!

Sorry for the lack of posts yesterday and in advance for the coming days; my laptop seriously crashed yesterday =( It said the hard disc was lost and then emptied so I hurried to computer support in the hope those life saving men would be able to save some of my files.. Unfortunately they were not sure about what happened either, probably a virus, and in order to MAYBE save my stuff I would have to pay like a hundred Euros. But.. ‘you can probably do it yourself as well without saving those files’. So.. now I have to wait for the weekend when a friend will try to solve the problems. I really hope it will work and I am so sorry for the lack of posts it will cause! Hope you all understand😉

Ok, time for some nicer stories then. I suddenly realised that I haven’t shared the Burberry Prorsum S/S 2011 show with you. It inspires me to death this summer! I love the way they pair neons with neutrals in such a sophisticated way! It makes everyone wanting to wear neons and I think that is an accomplisment on itself already. Well, I share this show with you for more reasons as well but you will read more about that by tomorrow. First enjoy those amazing looks and jackets and let it inspire you for dozen of new looks for this summer! xx Marle

Hee lieve lezers!

Sorry voor het feit dat er gisteren geen updates waren en nu ook alvast sorry voor het feit dat er waarschijnlijk ook niet veel zullen komen in dekomende dagen; mijn laptop is gisteren serieus gecrasht. =( Ik kreeg meldingen dat de hard disk kwijt zou zijn en daarna dat hij ook geleegd zou zijn, dus ik snelde naar de computer support van de Mediamarkt in de hoop dat die briljante mannen mijn bestanden nog zouden kunnen redden.. Helaas waren zelfs zij er niet zeker van wat er nou precies met mijn geliefde laptop aan de hand is, waarschijnlijk is het een virus. Hij kon mijn bestanden MISSCHIEN redden maar dan zou ik een bedrag van rond de honderd euro moeten betalen. Maar ‘je kunt het waarschijnlijk ook wel gewoon zelf, alleen dan zonder alles te redden.’ Dus.. nu is het wachten tot het weekend wanneer een vriend zal proberen het op te lossen. Ik hoop zo ontzettend dat het hem wel lukt en nogmaals sorry voor de weinige updates veroorzaakt door dit probleem. Maar ik vertrouw erop dat jullie het begrijpen😉.

Oke, tijd voor wat leukere verhalen dan. Ik realiseerde me plotseling dat ik de S/S 2011 show van Burberry Prorsum nog helemaal niet met jullie had gedeeld. It inspires me to death this summer! Ik vind het geweldig hoe ze neon met neutrale tinten combineren en dan nog wel op zo’n sophisticated manier! Ze zorgen ervoor dat iedereen neon tinten wil dragen en dat lijkt me al een hele prestatie op zich. Er zijn trouwens nog meer redenen waarom ik deze show met jullie deel, maar daarover lezen jullie morgen meer. Geniet eerst maar van deze foto’s en laat je inspireren voor minstens een dozijn nieuwe looks voor deze zomer! xx Marle






One Comment leave one →
  1. thefashionmom1973 permalink
    juni 23, 2011 13:54

    ik vind die jassen gewoon weg prachtig x

Geef een reactie

