Skip to content

Mango sale finds

juni 24, 2011

Yeah laptop problems are solved, thanks so much boys! Time for new updates, or well.. some, since next week is my extremely busy final exams week. Even the sound of it makes me fall asleep already. But what is a better way to spend your breaks from studying than doing some good sale shopping? I ran around like a maniac over there and grabbed some extremely nice stuff together. I ended up at the desk with the most beautiful (and the most impossible) shoes ever, a cute Mickey Mouse tee (gosh, I lóve Disney!) and a skirt you may remember from my obsessions post from March. All with a 50% discount, well that’s what I call sale! I walked out of the store with a huge smile on my face, ready to hit those books again…

Yeah, de problemen met mijn laptop zijn verholpen, bedankt boys! Tijd voor nieuwe updates, alhoewel.. enkele, aangezien volgende week mijn extreem drukke tentamenweek is. Alleen het horen ervan zorgt ervoor dat ik ongeveer in slaap val. Maar wat is een betere manier om je pauze’s te besteden dan wat goede sale-shopping? Ik heb er als een maniak rond gerend en een aantal hele mooie dingen bij elkaar gegraaid. Ik kwam uiteindelijk bij de kassa met de mooiste (en meest onmogelijke) schoenen ooit, een schattig Mickey Mouse t-shirtje (ik hóu van Disney!) en een rok die je je misschien herinnert van de obsessie post van maart. Alles met 50% korting, dat noem ik nog eens uitverkoop! Ik liep de winkel uit met een grote grijns op mijn gezicht, klaar om nog een paar boeken open te slaan…

3 reacties leave one →
  1. juni 25, 2011 15:07

    Kijk dat is nog eens korting ^_^ Mooie dingetjes heb je gescoord!

  2. juni 26, 2011 12:12

    Ik ben wel benieuwd naar een duidelijkere foto van die rok ! Het zijn echt leuke spulletjes, en shoppen tijdens de examens is echt de beste pauze ooit😉 !
    Veel succes nog !
    xx

  3. juni 26, 2011 15:52

    Dat rokje is heel mooi! Ik wens je veel succes met je tentamenweek! ^^ x

Geef een reactie

