Skip to content

New love: Nicole de Rivals bags

juli 2, 2011

I’ve never been a bag’s girl. I need them, sometimes I like them a lot (Birkin’s and Mulberry’s usually) but I rarely fall in love with them. No.. my heart has been sold to shoes. Not this time. I stumbled into these STUNNING, breathtaking bags last week and I’m dying to get my hands on one with a cow print. Love the coloured ones a lot as well, but the cow print.. wow it must look incredible with a chic black dress.. Unfortunately, there is not much information to be found about them, no prices (however I think they’re awfully expensive), no selling points, except for some -for me- unknown place somewhere in France, no webshop.. Too bad, ‘cause it never happened before that I’m so lyrical about a bag.

Ik ben nooit een tassenmeisje geweest. Ik heb ze nodig, soms vind ik ze erg mooi (meestal betreft het dan een Birkin of Mulberry) maar ik ben nooit echt verliefd op een tas. Nee.. mijn hart ligt bij de schoenen. Maar deze keer niet. Afgelopen week viel mijn oog op deze STUNNING, adembenemende tassen en móet gewoon zo’n tas met koeienprint in handen krijgen. De gekleurde exemplaren vind ik ook prachtig, maar de koeienprint… hij moet zo geweldig staan bij een chique zwarte jurk.. Helaas is het ontzettend moeilijk om ook maar een beetje informatie over het merk te krijgen, geen prijzen (alhoewel ik denk dat ze vreselijk duur zijn), geen verkooppunten, behalve een -voor mij tenminste- absoluut onbekende plaats ergens in Frankrijk, geen webshop.. Echt vreselijk, want het is eigenlijk nog nooit eerder gebeurd dat ik een tas zó mooi vond.

3 reacties leave one →
  1. januari 22, 2012 21:28

    Hallo. Ook ik ben helemaal weg van de koeienhuiden tassen van Nicole de rival. En weet je….. Ik verkoop ze ook bij fur and fashion te maastricht. (helaas webshop is nog niet online) maar als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag.

    • diane stas permalink
      februari 9, 2012 01:15

      webshop zou supper zijn .

      Waar in Belgie verkrijgbaar.

      • september 22, 2012 11:43

        binnenkort (begin november) bij :
        Dar Mima
        St-Salvatorskerkhof 18
        8000 Brugge
        http://www.darmima.be
        Er kan ook nu al besteld worden indien een bepaald model of kleur,
        altijd welkom voor verdere info !

Geef een reactie

