Skip to content

Sunday’s uniform

juli 4, 2011

Wearing leggings as pants is actually one of the biggest no-go’s. However, I love to break this rule during the weekends. Worn with a loose cardigan and ‘baby socks’ from Primark it becomes the most comfortable look for lazy Sundays like yesterday. Finally, after weeks of weekends filled with studying or otherwise doing fun things while hearing constantly an evil voice in your head saying: ‘You know it would be much wiser to study right now, don’t you?’.. It was now time for relaxing! I painted my nails with this new Catrice colour that I’m absolutely hooked to (it’s called Snow Motion), blogged, spent a lot of time reading other blogs, I watched a movie, listened music.. And, I started being creative again, just like the old days. Friendship (or travel) bracelets are a common phenomenon in the blogosphere lately, and I must say that I fell in love with them again as well. I used to make and wear them in primary school so it gives me such a nostalgia feeling to do this again! Think they’re perfect for the coming summer and traveling time! I made one with orange, my absolute fave colour lately!

So.. I hope you guys had an amazing weekend as well and I wish you a great start of the new week! I’m about to pick up those flats I ordered last week – you know, those size 39’s.. – so wish me luck! I’m already nervous..😉

Een legging dragen als broek is eigenlijk een van de grootste no-go’s die er bestaan. Desalniettemin, ik vind het geweldig om deze regel te breken in het weekend. Als je ze draagt met een lekker losvallend lang vest en ‘baby sokjes’ van Primark wordt het echt de meest comfortabele look voor luie zondagen zoals gisteren. Eindelijk, na weken met weeekenden gevuld met studeren, of leuke dingen terwijl er constant een duivels stemmetje in je hoofd zegt ‘je weet dat je nu beter zou kunnen studeren, hé?’.. was het eindelijk tijd om te relaxen! Ik lakte mijn nagels met deze nieuwe Catrice waar ik absoluut een crush op heb (hij heet Snow Motion), blogde, besteedde véél tijd aan het lezen van andere blogs, keek een film, luisterde muziek.. En, ik ging ook weer aan het knutselen, netals vroeger. Vriendschaps (of reis) armbandjes kom je de laatste tijd ontzettend vaak tegen in de blogosphere en ik moet zeggen dat mijn liefde ervoor weer is aangewakkerd. Op de basisschool was er een tijd dat ik ze heel veel maakte en droeg, netals iedereen toen en het is echt een nostalgisch moment om dat nu weer te doen! Ik vind ze echt perfect voor aankomende zomer en vooral voor op vakantie aan het strand. Ik heb er nu een gemaakt met oranje, mijn absoluut favoriete kleur op dit moment!

Ik hoop dat jullie ook een geweldig weekend hebben gehad en ik wens jullie een geweldige start van de nieuwe week! Ik ga nu zo mijn nieuwe schoenen die ik afgelopen week had besteld ophalen -jeweetwel, die maat 39..- dus.. wens me succes! Ik ben nu al zenuwachtig😉

No comments yet

Geef een reactie

