Skip to content

My fashiolista fall 2011 lookbook

juli 18, 2011


Just a quick post to show you who don’t follow me yet at fashiolista what my page currently looks like. I love those shades and items so much together! This is pretty much what we’re gonna see coming fall (partly); lots of sequins, brown, fur, leather and ochre. Sounds perfect, doesn’t it? Oh anddd.. I really appreciate every single (new or old) follower of my bloglovin/twitter/fashiolista a lot, your feedback means the world to me and can really make my day. So thank you!

Even snel een post tussendoor om degenen die mij nog niet op fashiolista volgen te laten zien hoe mijn page er op dit moment uit ziet. Ik vind de kleuren en stukken zó mooi samen! Dit is een goed beeld van wat we komende herfst zullen gaan zien (gedeeltelijk); veel lovertjes, bruin, bont, leer en oker geel. Klink perfect, nietwaar? Oh enne.. ik waardeer echt iedere (nieuwe of oude) follower van mijn bloglovin/twitter/fashiolista heel erg, jullie feedback betekent alles voor me en kan echt mijn dag maken. Dus dankjulliewel!

Skirt, Moschino via Net-a-porter, $775
Flats, H&M, €9.95
Boots, H&M, €39.95
Sequined top, Vince via Barneys, sold out
Heels, Sam Edelman, €103.59
Coat, Nishe via Asos.com, €121.79
Ankle boots, Alexander Wang via mytheresa.com, £245.00
Dress, French Connection via welikefashion.com, € 224,95

One Comment leave one →
  1. juli 19, 2011 13:29

    He ! Bedankt voor je reactie ! Ja hij lijkt heel erg op de YSL Artsy ring, daar dacht ik ook aan toen ik hem kocht😀 ! Ben nu zelfs nog aan het twijfelen om hem misschien online te bestellen in een andere kleur… Leuk lookbook trouwens ! Vind die laarzen tof, verbaast me dat ze van H&M zijn😀 !

Geef een reactie

