Skip to content

Just like: La Dolce Vita

juli 24, 2011


I came across this picture and it really is one of the loveliest outfits I’ve spotted lately! The blog said it was ‘la dolce vita’, however I couldn’t trace her or her blog easily to provide this post with a link back to hers. So if anyone of you knows the blog this pic is from, please tell me in the comments! Well, back to business: I am not always a fan of lace skirts since they can easily become trashy or cheap. On the contrary, when you do pair it well, it’s an instantly chic piece in your outfit. I really lóve how this girl paired it with an olive green blouse and brown accesories, well done!

That is why I created a look that’s inspired on this one. Instead of brown accesories you can also go for leopard prints, that will look marvelous as well!

Ik kwam deze foto tegen en het is absoluut een van de mooiste outfits die ik de laatste tijd gespot heb! Op de blog waarop ik ‘m vond stond dat het ‘la dolce vita’ is maar ik kon haar of haar blog niet gemakkelijk vinden zodat ik naar haar blog zou kunnen terug linken in deze post. Dus.. als een van jullie weet van welke blog deze foto komt, vertel het me alsjeblieft in de comments! Oke, back to business: ik ben niet altijd een groot fan van kanten rokjes omdat ze gemakkelijk ordinair en goedkoop kunnen worden. Aan de andere kant, wanneer je ze goed combineert, is het echt een instantly chic stuk in je outfit. De manier waarop dit meisje hem gecombineerd heeft, met de olijfgroene blouse en bruine accesoires vind ik echt prachtig, well done!

Daarom heb ik een look gecreëerd die is geinspireerd op de bovenstaande outfit. In plaats van bruine accesoires kun je ook gaan voor accesoires in luipaardprint, dat past er ook geweldig bij!

Skirt, Nasty Gal, 58 dollar
Blouse, Zara, €49.95
Shoes, Nelly, €38.95
Clutch, Asos, €25.64
Sunglasses, Asos, €15.38
Snake bracelet, Topshop, 14 pounds
Spiky leaves bracelet, Asos, €19.23
Nailpolish, Holy Pink Pagoda! By O.P.I, price around 13 Euros

3 reacties leave one →
  1. juli 24, 2011 19:29

    Deze outfit is echt super! Kanten rokjes zijn inderdaad niet gemakkelijk om te dragen! zeker niet met mijn witte benen, haha ^^

    xxx, Nikki

    Blog:The Ginger Diaries

  2. juli 24, 2011 21:11

    That’s such a perfect dress!
    Follow each other?🙂

    XO,
    Lucija

    withlovelucija.blogspot.com

Geef een reactie

