Skip to content

My favourites from H&M’s Fall/Winter collection

juli 26, 2011

I always love to see fellow blogger’s favourite picks from new collections and I also love to make such selections myself. When put together in a collage or at fashiolista you create some sort of overview of your style and it becomes more clear what kind of path you should follow while purchasing a new season’s wardrobe. So here is my H&M fall/winter selection. I’ve always been more of a brown-girl than a black-girl, which is reflected in the collage. Furthermore we see some season’s hot colours: ochre and bordeaux red, which I both adore. Of course: a chino is not to be missed in my selections but however I absolutely love this one, I also think it’s a little pricey for a H&M piece. What will continue being a trend is absolutely leather and I love it! I think this brown leather look legging will be a nice add to my closet since the black one I bought last year is definitely one of my favourite pieces. The grey blazer is a perfect cheaper version of Zara’s one which costs 50 euros. That lace dress can look absolutely stunning, for example with some bordeaux red tights! I also lóve the coat below in combination with those gloves and the skirt paired with the basic grey cardigan, so ballet-ish!

Ik houd er altijd van als mede-bloggers een selectie maken van hun favoriete stukken uit nieuwe collecties en ik houd er ook van om deze selecties voor mezelf te maken. Wanneer je ze samenvoegt in een collage of bij elkaar ziet op fashiolista krijg je een soort overview van je eigen stijl wat een rode draad kan vormen tijdens het aanschaffen van ee n nieuwe garderobe voor een nieuw seizoen. Dus… hier is mijn H&M herfst/winter selectie. Ik ben altijd meer een bruine-kleuren meisje geweest dan zwart, wat duidelijk te zien is in het collage. Verder zien we een paar trend kleuren van dit najaar: oker en bordeaux rood, wat ik allebei prachtige kleuren vind. Natuurlijk: een chino kan niet ontbreken in mijn collages en hoewel ik deze absoluut prachtig vind, 50 euro vind ik toch wel een beetje prijzig voor een H&M kledingstuk. Wat we zullen blijven zien is absoluut leer en ik vind het geweldig! Deze bruine faux leren legging zou een goede aanvulling van mijn garderobe zijn denk ik, aangezien het zwarte exemplaar dat ik afgelopen winter kocht absoluut een favoriet van me is. De grijze blazer is een perfecte goedkopere variant van de welbekende Zara blazer die 50 euro kost. Het kanten jurkje kan er geweldig uitzien, bijvoorbeeld gecombineerd met een bordeaux rode panty/maillot! Ik ben ook dól op de combinatie van de witte capejas met de handschoenen en van de rok gecombineerd met het basic grijze omslagvestje, zo ballet-achtig!

No comments yet

Geef een reactie

