Skip to content

My favourite products

augustus 5, 2011

Thought it would be nice to show some of my favourite products every now and then, since beauty and fashion are very closely related. These are some of them. At the upper side of the picture lays the best smelling bodyscrub I’ve ever tried, it’s a scent mixture of coconut and ginger, moreover it makes my skin super soft (it’s from Etos)! At the left we see a facescrub from Hema, it makes my skin súper soft and I really like the fact it’s pink, haha. I’ve heard this is one of the best facescrubs out there, while it’s also pretty cheap. I get compliments about the softness of my skin quite a lot, so these two scrubs might be worth a try! I also try to take care of my hair as much as I can as well, because of the curls it can become dry and dead pretty quickly. I love this mask, by Etos again (I usually don’t use a lot of expensive products, except for my mascara which I forgot to picture – I will add it in a second article soon!). This deep repair mask softens my hair and makes it really shiny. The mousse is especially for curly hair and I always add it at semi-dry hair, I once learned that from my hairdresser. The eyeshadows are from Catrice, so they’re very budget as well but I really love their pigmentation and I love brown on my blue eyes. The last one is a compact foundation by Max Factor which actually almost all of my friends have too. That’s also the way I discovered it, it egalizes my skin almost perfectly and feels pretty soft once applied =)

Het leek me leuk om ook eens mijn favoriete beautyproducten met jullie te delen zo nu en dan, aangezien beauty en fashion erg aan elkaar gerelateerd zijn. Dit zijn er een paar. Helemaal bovenaan de foto de lekkerst ruikende bodyscrub die ik ooit heb geprobeerd, de geur is een mix van kokosnoot en gember en maakt mijn huid bovendien super zacht (hij komt van de Etos)! Aan de linkerkant zien we een gezichtsscrub van de Hema die mijn huid súper zacht maakt en bovendien vind ik de kleur erg leuk, haha. Ik heb gehoord dat het een van de beste gezichtsscrubs is, terwijl ‘ie zo goedkoop is. Ik krijg best vaak complimenten over mijn zachte huid, dus deze twee scrubs zijn misschien het proberen waard! Ook probeer ik zoveel mogelijk voor mijn haar te zorgen als ik kan, aagezien mijn krullen snel droog en dood worden. Ik hou van dit masker, wederom van Etos (over het algemeen gebruik ik redelijk goedkope producten, afgezien van mijn mascara die ik vergeten ben op de foto te zetten, ik zal hem snel in een nieuwe post aan jullie laten zien!). Dit deep repair masker maakt mijn haar ontzettend zacht en glanzend. De mousse is van Andrelon en speciaal voor krullend haar, ik doe het altijd op handdoekdroog haar, een trucje die ik ooit leerde van mijn kapster. De oogschaduws zijn van Catrice, dus die zijn ook behoorlijk low budget maar ik vind de pigmentatie geweldig en ik hou van bruin met mijn blauwe ogen. Het laatste product is een compact foundation van Max Factor die bijna al mijn vriendinnen hebben. Dat is ook hoe ik hem heb ontdekt, hij egalizeert mijn huid bijna perfect en voelt ook nog eens behoorlijk zacht =)

No comments yet

Geef een reactie

